anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro one box brak kodu

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w zakładce historia mojej przesyłki jest informacja z wczoraj że termin doręczenia został ustalony z odbiorcą, a z dziś Powtórne awizo. Nie było żadnego kontaktu, żadnej informacji o przesyłce ani kodu odbioru. Jak ustalić co się z nią dzieje. Dziękuję

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij, to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia.

oznacz moderatorów

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałem się, sprzedający towar wysłał 19.01 i odpisał, że nie ma już możliwości sprawdzenia co się z nim dzieje 

oznacz moderatorów

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Z punktu został odebrana, proszę zatem podać kontakt do kuriera lub firmy przesyłkowej, celem ustalenia co się z nią dzieje, skoro ani ja, ani sprzedający nie mamy takiej możliwości. Nr ALE0000106C159B

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fajter_2010 Numer przesyłki to 1Z83354F6837847058 (do śledzenia tutaj: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/trackdetails). 
Najszybciej będzie, jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z UPS: https://www.ups.com/pl/pl/help-support-center.page? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fajter_2010 Cześć. Kod obioru otrzymasz, kiedy przesyłka trafi do Automatu. Znajdziesz go w wiadomości mejlowej, smsie, powiadomieniu na Allegro w aplikacji i na komputerze lub w sekcji "Kod obioru" w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy

Jeśli rzeczywiście nie znajdziesz kodu odbioru, to podaj mi proszę numer tego zamówienia i zweryfikuję tę sytuację. 

oznacz moderatorów

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałem się z UPS, punkt odbioru, który wybrałem przy zakupie (pokazał się na mapie dostępnych punktów) jest zamknięty. Musiałem poprosić o przekierowanie paczki i UPS rozpatrzy moją prośbę. Proszę sprawdzić ten punkt [Bochnia, Krzeczowska 93] i nie wyświetlać go dla kupujących, skoro nie funkcjonuje.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Fajter_2010 Źle postępujesz. Zgodnie przepisami za przesyłkę odpowiada sprzedawca do momentu, w którym ją otrzymasz, więc to jemu powinieneś składać reklamację. Nie musisz szarpać się z pocztą i kurierami. Jeżeli sprzedający, z którym zawierasz umowę na zakup i dostarczenie rzeczy, nie wyda Ci towaru w określonym miejscu i czasie, możesz domagać się ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Fajter_2010 sprawdziliśmy to i wskazany przez Ciebie automat paczkowy działa. Maszyna jest aktywna, zasilona i regularnie są dostarczane do niej przesyłki. Będziemy to wyjaśniać z UPSem, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie. 
Przepraszam za trudności w odbiorze przesyłki!  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Kontaktował się ze mną oddział UPS, który nie przyjął przekierowania na adres domowy ponieważ potrzebny mu jest nowy numer nadania - na infolinii UPS powiedziano mi, że to możecie zrobić tylko Państwo, a nie oni. Zatem proszę o skontaktowanie się z UPS i rozwiązanie tej sprawy

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Fajter_2010 oczywiście, tak jak napisaliśmy w sprawie nr 20673500 wyjaśniamy to z UPSem. Damy znać w korespondencji e-mail, gdy tylko rozwiążemy tą sprawę z przewoźnikiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Fajter_2010
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#


Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro

oznacz moderatorów