Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
została zamówiona przesyłka do Allegro one box zielonego paczkomatu. Dostałam powiadomienie z aplikacji, aby wybrać paczkomat zastępczy, ponieważ pierwotny jest przepełniony. Wybrałam punkt odbioru i zatwierdziłam. Niestety w aplikacji wciąż widnieje „Problem z przesyłka”, a po rozwinięciu szczegółów „Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego”. Mimo iż, już wybrałam punkt to wciąż pojawia się ten komunikat, a nigdzie nie ma opcji wyboru punktu odbioru.
@Client:46526603 podaj proszę numer przesyłki.
A0000RIMJ8
@Client:46526603 został wyznaczony nowy automat paczkowy - AL157KR na ul. 3 maja 5 w Krakowie.
Czy paczka najprawdopodobniej będzie do odbioru w poniedziałek, tj. 31 lipca?
@Client:46526603 prawdopodobnie tak.