anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Box - pusta skrytka

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

Cześć,

mam następujący problem. Skusiłem się na skorzystanie z Allegro One Box. Chciałem wypróbować jak to działa, a może jest lepsze niż inpost... Pierwsza prób i od razu falstart. Otrzymałem kod otwieram skrzynkę i co i pusto.  W środku nic nie ma. Zrobiłem od razu zdjęcie. Stoję na mrozie i myślę co tu zrobić. No nic spróbuję poprzez kontakt w aplikacji z miejsca/ekranu który wyświetlał się przy próbie otworzenia skrytki. OK, myślę sobie, nie jest źle. Jest opcja zgłoś problem (lub jakaś bardzo podobna). Następnie czy chcę skontaktować się poprzez tel czy na czacie. Chwila namysłu i wybieram tel. Przecież na mrozie ciężko się pisze na czacie. W rękawiczkach się nie da :). No nic, wybieram opcje tel. a potem miałem opcję zamów rozmowę. No to klikam wyświetliły się daty ale żadnej nie można było wybrać. Wszystkie nieaktywne! No nic myślę sobie jest opcja czat. Trudno jakoś łamaną polszczyzną z błędami opiszę sprawę.. Może ktoś pomoże. Jeden konsultant nie pomógł przekierował sprawę do drugiego konsultanta. Ten zapytał mnie czy stoję jeszcze przy paczkomacie. Odparłem, że tak. Zatem zasugerował, żebym zadzwonił na infolinię i podał numer tel. i Pan zakończył czat! Fajnie co nie? Dzwonię i czekam ....i po 15 minutach (w inpoście odbierają tel. po 15 sekundach) czekania odebrała jakaś Pani. Najpierw nie mogła zrozumieć o co mi chodzi, ale w końcu zaproponowała że sprawę zgłosi do UPS bo to ta firma dostarcza paczki. I już. Myślałem, że może sprawdzi skrytki czy może nie otworzyła się ta co potrzeba tak jak to robią w inpoście ale niestety nie... Zapytałem czy może zrobi jakieś zgłoszenie czy "coś" bo zostanę z niczym. Zrobiła je na moja wyraźna prośbę... Pomijam już fakt, że mogłem to zrobić w domu bez czekania na mrozie o czym nie wspomniał konsultant na czacie. Po co pytał czy stoję przy paczkomacie Allegro One Box? Czekam na rozwój sytuacji, poprosiłem też Sprzedawcę o pomoc. Miał ktoś już taką sytuację? Jest gdzieś jakiś regulamin ile czasu czeka się na rozstrzygnięcie takiej sprawy? Jest szansa na zwrot środków w przypadku kiedy paczka się nie odnajdzie? W inpoście przy odbiorze jest ekran gdzie od razu można zgłosić uwagi do paczki a tu nic, na ekranie jest wyłącznie opcja zamknięcia skrytki i finito... sajnorara.... goodbuy... nie mamy Pańskiej paczki i już 🙂 W systemie oczywiście widnieje, że paczka odebrana.

I ciekawostka... Pani zapytała czy dzwonię w sprawie paczki z płytą cd... Wychodzi na to, że pracownik call center ma podgląd do wszystkich zakupów. W inpoście przynajmniej do momentu kiedy nic się nie zgubi nie wiedzą co jest w środku :). Nie wiem czy to tak powinno wyglądać. Trochę to daje do myślenia. Zatem ja wartościowych przedmiotów na bank nie będę wysyłał przez Allegro One Box.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

@Rafiusz Reklamację złóż sprzedawcy. To on odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. To z  nim zawierasz umowę na zakup i dostarczenie przedmiotu, nie z przewoźnikiem. Niech sprzedawca składa reklamację u przewoźnika, a Tobie powinien ponownie, skutecznie wysłać towar lub oddać całą wpłatę. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Też nie będę korzystał z usług firmy Allegro-kolporter-ups nawet za darmo.

Omijam także sprzedawców oferujących tę przewozową hybrydę, bo oznacza to iż nie szanują klientów.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Rafiusz Godzinę temu otrzymałeś od nas wiadomość mailową w sprawie swojego zgłoszenia, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

Jeżeli masz na myśli wiadomość z godziny 19:35 to tak mam od Was wiadomość w tej sprawie. Wiadomości innej sprzed godziny w tej sprawie nie mam. 🙂

Paczka chyba się znalazła. Dostałem powiadomienie sms. Ciekawe co będzie w środku. Jeżeli okaże się, że paczka była zbyt duża żeby zmieścić się w najmniejszą przegródkę i kurier musiał ją zabrać na magazyn, to po co wysyłać klientowi powiadomienie, że paczka jest w paczkomacie? Żeby klient przeszedł się zimą na spacer? Gdybyście zatrudnili kogoś z inpostu albo chociaż zapytali  ludzi, którzy trochę zamawiają do paczkomatów to wiedzielibyście, że kurier powinien mieć możliwość wysłania powiadomienia do klienta, że paczka że względów technicznych zostanie dostarczona w późniejszym terminie. To są podstawowe i oczywiste sprawy. Pierwsze doświadczenia z paczkomatem Allegro niefajne a najbardziej zmartwiły mnie 2 sprawy: brak szybkiej pomocy i to, że pracownicy widzą co jest w paczce.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wiedzą, czyżby wynikało że mają wspólny komputer.🤔

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Rafiusz Rozumiem, że nie jesteś zadowolony z procesu zgłaszania problemu, ale dlaczego pracownicy obsługi klienta nie mieli by wiedzieć co jest w paczce jeśli zakupu dokonałeś na Allegro? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

Tak się zastanawiam, czy żartujesz czy pytasz na poważnie. Bo umowa kupna i sprzedaży dotyczy mnie i Sprzedawcy. Wy jak podkreślacie wszędzie, jesteście tylko pośrednikiem i w razie kłopotów umywacie najczęściej ręce. Wasz program ochrony kupujących w porównaniu np. z paypal czy **piiip** jest po prostu słaby. To jest moje zdanie i pewnie się z nim nie zgodzisz jak i wielu użytkowników. Rozumiem, że widzicie np. kategorię w której dokonano zakupu. Według mnie na etapie "wstępnej" pomocy, w której nie ma potrzeby sprawdzania "co jest środku" pracownikowi wystarczyłby wyłącznie numer przesyłki. Czyli każdy pracownik z tzw. call center może sobie podejrzeć co dany użytkownik kupował? Serio to tak wygląda? Całą jego historię zakupów? Może sobie sprofilować Kupującego/Sprzedającego? Wydawało mi się, że jedynie w przypadkach w których wymaga to rozwiązania sporów czy roszczeń pracownik ma podgląd do konkretnej sprawy/zakupu. Tak naiwny jestem. Człowiek uczy się całe życie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dlatego przyrządów "gimnastycznych" nie kupuje się na Allegro.🤣

oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Rafiusz Pytam na poważnie, ponieważ pracownicy obsługi klienta posiadają dostęp do informacji transakcyjnych i osobowych, ale mogą wykorzystywać je wyłącznie do celów związanych z wykonywaniem obowiązków służbowychZasady te są zresztą ściśle określone w zapisach Polityki Bezpieczeństwa Spółki Allegro.pl  oraz w Regulaminie pracy Spółki Allegro.pl.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

Udzieliłem Ci już odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie i chyba jasno uzasadniłem dlaczego według mnie pracownik call center, którego praca jest przeznaczona wyłącznie do obsługi spraw w sprawie przesyłek  Allegro One Box na etapie WERYFIKACJI przesyłki nie potrzebuje wiedzy co do zawartości przesyłki. Według mnie wystarczające dane do weryfikacji i ustalenia, o którą przesyłkę chodzi wystarczającym jest poproszenie mnie o podanie numeru przesyłki. A moja rozmowa zaczęła się od tego: "czy chodzi Panu o paczkę z płytą"?  Takie pytanie nie jest normalne i nie powinno być standardem. Na etapie weryfikacji numeru przesyłki po co Waszemu pracownikowi informacja co znajduje się w środku? Czemu ma służyć na tym etapie? Rozumiem, kiedy doszłoby do sporów, rozstrzygnięć, to wiadomym jest że zawartość przesyłki będzie jawna. To jest tak proste, że naprawdę dziwię Ci się że tego nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@_HolaOla_ 
Zasady te są zresztą ściśle określone w zapisach Polityki Bezpieczeństwa Spółki Allegro.pl  oraz w Regulaminie pracy Spółki Allegro.pl.

Czy byłabyś uprzejma udostępnić treść ww. dokumentów, które zostały przez Ciebie przywołane jako "gwarancja" dla Kupującego, aby Kupujący mógł zweryfikować czy faktycznie gwarantują one przetwarzanie "informacji transakcyjnych i osobowych" wyłącznie dopuszczalnym zakresie ?
Pozwoliłoby to również na ew. wykluczenie (lub potwierdzenie) przez Autora wątku uzasadnionego na chwilę obecną podejrzenia dotyczącego możliwego przekroczenia tego zakresu przez pracownika "call center".

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

A czy mogę prosić o linka do Polityki Bezpieczeństwa Spółki Allegro.pl ? Ona jest ogólnodostępna czy tylko dostępna dla pracowników Allegro?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rafiusz bardzo proszę. Załącznik dotyczący polityki ochrony prywatności znajdziesz  w naszym regulaminie, który jest ogólnodostępny. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@la_nika 
bardzo proszę. Załącznik dotyczący polityki ochrony prywatności znajdziesz  w naszym regulaminie, który jest ogólnodostępny. 

Tak, wiemy że w Regulaminie jest mnóstwo ciekawych rzeczy.
Ale tym razem prośby dotyczyły m.in. " Polityki Bezpieczeństwa Spółki Allegro.pl " (na którą powoływała się @_HolaOla_ )
Twoja odpowiedź jest więc nie na temat.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów