Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.. 11 grudnia dokonałem zakupu wybierając dostawę Allegro One Punkt. Przesyłka została nadana 14 grudnia i od tamtego czasu w historii przesyłki jest:
Pełna historia przesyłki
@sebastien_w Złóż reklamację sprzedawcy, to z nim zawierasz umowę na zakup i dostawę towaru. To on udostępnia One, za co później odpowiada przed Tobą. Możesz domagać się wydania towaru w czasie podanym w ofercie i w miejscu przez siebie wybranym lub niezwłocznego zwrotu wszystkich kosztów.
Mam dokładnie ten sam problem tylko Allegro One Box - przesyłka niby od 14 grudnia "Kurier przekazał przesyłkę do magazynu" i od tego czasu żadnych zmian statusu. Dodatkowo Allegro One Box praktycznie nie ma żadnego supportu z którym można się skontaktować i dopytać o co chodzi.
Ale po co Ci jakiś support? To sprzedawca jest Twoim supportem, to z nim zwierasz umowę na zakup i DOSTAWĘ towaru. Reklamację więc składaj u niego. Przeczytaj to;
Jeżeli rzecz sprzedana ma być wysłana konsumentowi, to przedsiębiorca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma.
Sprzedawca nie może się uchylać od tej odpowiedzialności nawet wtedy, gdy do szkodzenia przesyłki doszło z winy profesjonalnego przewoźnika (np. firmy kurierskiej), któremu powierzył dostawę.
Jeśli jednak przedsiębiorca nie miał wpływu na wybór przewoźnika, wygląda to inaczej. Kiedy to konsument decyduje i wybiera przewoźnika innego niż wskazany przez sprzedającego, jako jedną z opcji, zwalnia go tym samym z odpowiedzialności za przesyłkę.
Przykład
Pan Adam kupił w e-sklepie gitarę i wybrał dostawę kurierem – jeden z wariantów wskazanych na stronie internetowej sprzedawcy. Jeśli w trakcie transportu przesyłka ulegnie uszkodzeniu, odpowie za to przedsiębiorca. Gdyby natomiast pan Adam poprosił kolegę o odbiór gitary w sklepie (a sprzedający dopuścił taką możliwość) i znajomy przywiózł mu towar do domu, to ryzyko uszkodzenia podczas transportu ponosiłby konsument.
Podstawa prawna – art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego
Źródło:www.prawakonsumentow.uokik.gov.pl
@sebastien_w @Gahal92 Cześć. Podajcie mi proszę numery tych zamówień i skonsultuję to z przewoźnikiem.
Numer paczki to ALE00000C684FD9
Numer przesyłki: ALE00000C79BB18
@sebastien_w, numer zewnętrzny do śledzenia Twojej przesyłki, to: 1Z83354F6832244093. Oto, jak wygląda przebieg wysyłki:
A co z moją paczką? Numer jest wyżej w wiadomości
Halo allegro, co z tymi paczkami na święta z zielonych paczkomatów? Dzieci będą smutne że Mikołaj nawalił.
@Gahal92, zewnętrzny numer Twojej przesyłki (możesz go śledzić w UPS) to: 1Z83354F6822758440, Przebieg doręczenia: