Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Allegrowiczów,
kupiłem towar u dostawą Allegro One ale niestety zakupiony towar nie dotrze do mnie. Wybrany przeze mnie punkt odbioru (kolporter) odmówił przyjęcia przesyłek od kuriera UPS ponieważ punkt jest w trakcie likwidacji. Paczki (w tym moja) wróciły do magazynu UPS i z informacji jakie otrzymałem od UPS mają być zwrócone do nadawców. Co należy zrobić w takim przypadku? Mam składać reklamację do allegro czy mam anulować zakup i wystąpić o zwrot pieniędzy?
Pozdrawiam Mariusz
@mario212121 Masz składać reklamację sprzedawcy. To z nim zawarłeś umowę na zakup i dostawę rzeczy. Sprzedawca odpowiada względem Ciebie z przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Możesz się domagać od niego ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów.
@mario212121 Podaj mi proszę numer przesyłki, o którą dokładnie chodzi.
ALE00000A6088FA
@mario212121 Dziękuję, działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Bardzo dziękuje i czekam 🙂
@mario212121 Otrzymałam już potwierdzenie, że wkrótce dostaniesz od nas wiadomość mailową w tej sprawie wraz z kodem do odbioru przesyłki w punkcie.
Super, dziękuje i czekam na wiadomość.
Pozdrawiam Mariusz
Są jakieś wieści?