Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym na śledzeniu przesyłki pojawił się komunikat : " powtórne awizo".
Byłam w punkcie i przesyłka nie dotarła.
Przesyłka miała być prezentem a nie mogę jej odebrać.
Numer przesyłki ALE00000AF1198A
@OLCIA77 Zwróć się z tym do sprzedającego. To on odpowiada za udostępnione przez siebie metody dostawy. Możesz domagać się od niego skutecznego wydania towaru, zgodnie z umową, lub zwrotu wszystkich kosztów.
Nie chęć niczego wróżyć, ale pokaże Tobie jak moja przesyłka tym przewoźnikiem - nigdy nie dotarła do klienta: (dane adresowe, były prawidłowe, ale szła tak długo, że chyba niektóre punkty - wybieliły się na mapie)
@OLCIA77 sprawdzam to dla Ciebie. Damy znać, gdy otrzymam odpowiedź.