Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szukałam w tematach, jednak nie znalazłam odpowiedzi. Sprawa wygląda tak że kupiłam zmywarkę i miała ona wadę, więc kupujący kazał ją odesłać. A kiedy odesłałam nagle kontakt się urwał, czekałam prawie miesiąc i nic, więc w końcu założyłam dyskusję, sprzedający podał numer nadania jednak zmywarka ciągle nie była wysłana. Po dwóch tygodniach złożyłam wniosek Allegro Protect i żadanie zwrotu pieniędzy, następnego dnia zmywarka nagle się odnalazła i sprzedający ją wysłał. W dodatku ciągle kłamie i jest bezczelny, już mu nie ufam i jednak wolałabym zwrot pieniędzy, sprzedawca straszy mnie, że jeśli jej się nie odbiorę obciąży mnie kosztami transportu. I nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić. Zamówiłam już inną zmywarkę bo nie mogę tak długo funkcjonować bez tego sprzętu. Dodam że w dyskusji Allegro skomentowało, że sprzedawca ma spełnić moje roszczenie.
Pozdrawiam 🙂
@agawa3331 to masz 2 zmywarki nawet jakbyś dostała wyplatę z protect to po wyslaniu do ciebie zmywarki od sprzedawcy A allegro ma zapis w regulaminie że masz zwrocić kasę z protect bo uzyskalaś inną właściwą rekompensatę. Według prawa i uk o sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje sprzedawca chyba że nie odpowiedział na roszczenie reklamacyjne w terminie 14dni i roszczenie twoje bylo sprecyzowane w tym przypadku zwrot kasy, tylko wtedy można przyjąć że nie odpowiadając terminowo na reklamację sprzedawca godzi się na zwrot kasy. Więc nie odbierzesz zgodnie z prawem zapłacisz za koszt powrotu i bedziesz musiała sobie odebrać sama towar z firmy.
Nie odpowiedział na moją reklamację w terminie 14 dni, a zakładając dyskusję zaznaczyłam zwrot pieniędzy jako roszczenie. On zupełnie się nie dogaduje i nie orzyjmuje żadnych argumentów, mam obawy, że znów przyśle mi uszkodzoną zmywarkę i dalej będe się z nim szarpać.
@agawa3331 musiałby być głupi przy kolejnej reklamacji tej samej wady przysługuje rabat lub odstąpienie od umowy kupna sprzedaży przez kupującego a protect z ochroną allegro wisi 2 lata nad sprzedawcą
O, dzięki. To cenne. Bedę miała na uwadze.
Sprawdź dokładnie i czy paczka cala a jak nie to spisz protokół szkody od razu.🤗
@agawa3331 a tu masz punkty z regulaminu protecta
Jeśli w trakcie rozpatrywania Formularza sytuacja zostanie wyjaśniona na korzyść Kupującego, poprzez otrzymanie przez niego Towaru lub zwrotu pieniędzy, rekompensata nie zostanie przyznana.
W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze PL - 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010 CZ - IBAN: CZ4926000000002554730100, kod SWIFT: CITICZPX, PL87 1140 1124 0000 5165 0800 1063, SWIFT: BREXPLPWXXX.
@agawa3331 jak sprzedawca nadał Ci reklamowany towar to raczej nie licz na wypłatę z Protect bo to nie w interesie Allegro, a jak nie odbierzesz towaru to zostaniesz bez kasy i towaru 😞
Przy pierwszej reklamacji sprzedający ma wybór sposobu i może naprawić a może zwrócić środki tylko że ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji i jeżeli tego nie zrobi to reklamacja jest uznana, I Ty nie musisz odsyłać zmywarki do naprawy na reklamację, masz udostępnić tylko sprzedającemu towar do odebrania. Teraz jeżeli sprzedający nie wywiązał się w regulaminowym czasie to nie musisz odbierać i napisz w dyskusji że ze względu na wywiązanie się zakupiłeś nową i to Ty jesteś stratny, więc nie chcesz zmywarki, Ale jak zrobił to w czasie 14dni to musisz przyjąć.
Nie zrobił tego w czasie 14 dni, reklamacja uznana, a i tak wysłał. Nie wiem tylko co teraz z wnioskiem z allegro protect, nie chcę stracić pieniędzy.
A już jedzie ta zmywarka a wniosek kiedy złożyłeś ?
Dzisiaj rano złożyłam wniosek, a po południu nadał zmywarkę.
Tak może być ze Ci nie wypłacą, kasa to kasa. 🙁
Ok, przyjmę ją, ale dokładnie obejrzę jeszcze przy kurierze.
@agawa3331 podałem ci zapis regulaminu nie wypłacą ci protecta