Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jako konsument mam prawo zgłaszać dwa lata towar niezgodny z opisem. Po roku zwróciłem towar sprzedającemu bo nie spełnia moich oczekiwań. Sprzedający ma problem, że nie zrobiłem tego do 14 dni. Złożyłem reklamację sprzedający stwierdził, że pad jest sprawny ale w ogóle nie dokonał testów na konsoli ps3 bo stwierdził, że jej nie ma. W dodatku nic nie wspomniał o piśmie reklamacyjnym. Także nie mam pewności, że pad został naprawiony. Wystąpiłem do allegro protect. Wymiany sprzedający nie zaakceptował.
Nie musi wymiany akceptować, może naprawić przy pierwszej reklamacji, a skąd wniosek do AP?
Nie mam pisma nie akceptacji reklamcji.
W przypadku drugiej reklamcji poniesie koszty wysyłki plus towaru także niech się zastanowi. Pad niezgodny z opisem sterowność niezgodna plus brak pisma od producenta, że dokonał reklamcji. Brak odbioru telefonu.
@Arizonadesert To jest bardzo słuszna koncepcja. Korzystać ze sprzętu rok a następnie zgłosić reklamację że nie spełnia oczekiwań. Gratuluję, chyba nikt jeszcze na to nie wpadł.
No i sprzedający ma problem...
Ale w czym problem są dwa lata na zgłoszenie towaru niezgodnego z umową. Mało gram więc jaki problem.
że zgłosiłeś niezgodność z oczekiwaniami a nie wadę 😄
@Arizonadesert Co to dokładnie oznacza że „nie spełnia moich oczekiwań” oraz na czym polega niezgodność z opisem?
Sterowność zamiast postać idzie w przód idzie w bok. Ludzie u tego sprzedawcy wspominali również o tym problemie.
Po roku się zorientowałeś że niezgodny z opisem?
nie spełnia oczekiwań - można zwrócić w ciągu 14 dni. Minął czas więc wymyśliłeś niezgodność z opisem? Ty mieszkasz w Unii?
Co to ma do rzeczy sprzedajesz to się godzisz na prawa konsumenta ?
1)"nie spełnia oczekiwań " to nie wada a dwa lata masz na zgłoszenie ewentualnych wad
2) sprzedawca reklamacje z tyt rękojmi ( niezgodności z umową) rozpatruje we własnym zakresie wiec nie ma obowiazku ani reklamowani tego u producenta ani (nawet jeśli to zrobi) pzedatwaiania konsumentowi wyników tej reklamacji
Wiec jeśłi nie opisałeś wady produktu a tylko napisałeś ze nie spełnia Twoich oczekiwań to to w ogóle nie byla reklamacja
Sterowność zawodzi czyli towar niezgodny z umową. Nie ma znaczenia czy jeden dzień to trwa czy dwa lata. Do dwóch lat mogę zgłaszać taki problem takie jest prawo konsumenta. Sprzedający nienaprawił towaru tylko go sprawdził oczyma. Nie uznaje reklamcji bez pisma reklamcyjnego. Każda rzecz ma być naprawiona i udokumentowana pismem z naprawy.
@Arizonadesert Zanim się powołasz na prawa konsumenta to się z nimi zapoznaj > na zwrot masz 14 dni od zakupu (o ile kupowałeś od firmy) > jak od prywatnego to zwrot tylko za jego zgodą > "nie spełnia oczekiwań" to nie wada, ale Twój kaprys (przez rok spełniał, a nagle przestał) > Sterowność zamiast postać idzie w przód idzie w bok. Ludzie u tego sprzedawcy wspominali również o tym problemie > skoro wiedziałeś, to po co kupowałeś > jakoś przez rok Ci nie przeszkadzało
Ale w czym problem są dwa lata na zgłoszenie towaru niezgodnego z umową. Mało gram więc jaki problem > nie ma takiego zapisu w prawach konsumenta > poważnie doradzam przeczytanie ustawy😞
To nie sprzedający ma problem tylko Ty > nie zachowałeś obowiązujących terminów (zgodnie z ustawą, której nie znasz) > wiesz, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz gdzie🤔
Sterowność zawodzi wyżej towar niezgodny z umową dwa lat jest na powoływanie się zapisu o Prawie Konsumenta - niezgodność towaru z umową. Sprzedający nie dał pisma z naprawy więc reklamcji nie mogę uznać czyli nie dokonał naprawy. Przetrzymał dwa tygodnie towar niesprawdził i co mam przyjąć w takim samym stanie jaki został wysłany. Druga reklamcja go dyskwalifikuje ponosi wszystkie koszty.
źle się do tego zabierasz, to reklamcja czy co?
Teraz już reklamacja bo niezgodność z oczekiwaniami nie wyszła
Już jest po temacie proszę sobie poczytać prawa konsumenta towaru niezgodnego z opisem nie ma już rękojmi. Pozdrawiam