Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem w czerwcu 2022 roku komputer, którego dostawa miała się odbyć na początku grudnia 2022 r. Dziś otrzymałem od sprzedającego informację, że dostawa opóźni się o 6-9 tygodni, co przekracza czas określony przez Allegro na udzielenie wsparcia – „Otwórz dyskusję do 26.12.2022, 09:32. W razie potrzeby udzielimy Ci wsparcia.”
Czy gdyby sprzedający nie dostarczył mi zakupionego towaru po 26.12.2022 pozostanę sam z problemem?
Pozdrawiam!
@wu1974 nie zostaniesz sam. Możesz skorzystać z pomocy allegro opisując problem w formularzu
Tak zrobiłem, dzięki!
Wiedziałeś że kupujesz coś w przedsprzedaży? To i termin może się opóźnić o czym zostałeś poinformowany, jeśli komputera nie dostaniesz to dla przykładu zakładając wątek na tym forum oznaczając adminów i opisując sytuację podpartą dowodami np w postaci korespondencji z sprzedawcą powinni ci udostępnić taki specjalny link mimo że już nie masz możliwości zgłoszenia dyskusji i potem samoczynnie wystąpienia z niej do pok
Tak, jednak termin dostawy był określony i mieścił się w terminie do 26.12.2022 r.
Przecież sprzedawca nie wróżka nie przewidzi np że premierę produktu przesuną albo że statek na którym płynie twój towar będzie miał opóźnienie? Skontaktuj się z nim i dopytaj o konkrety co się dzieje i na tej podstawie podejmij decyzję czy czekasz czy rezygnujesz
Jakiś problem jest ale Ty kupujesz w przedsprzedaży. mas pomoc Allegro>dyskusja Allegro Protect