Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w sytuacji gdy sprzedawca wysłał niekompletne zamówienie (połowa produktów), w wypełnianiu wniosku allegro protect mam zaznaczyć, że mam brak elementu produktu czy brak produktu w przesyłce?
kiedy zamówiłeś? ile dni minęło zdajesz sobie sprawę że sprzedawcy mają różne placówki i może twoje zamówienie przyjdzie z 2 magazynów osobno?
Zamówiłam miesiąc temu, napisałam wiele wiadomości do sprzedającego w dyskusji, ale także próbowałam się skontaktować w inny sposób i nie dało to żadnego rezultatu. Wydaje mi się, że już są marne szanse na dosłanie reszty. Allegro dało mi już możliwość wypełnienia wniosku allegro protect.
w takim razie wypełniaj bo widocznie sprzedawca nierzetelny
@kiki90899 Jak masz już możliwość złożenia wniosku to zaznacz że brak produktu w przesyłce.
Dzięki, tak zrobiłam 🙂