Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto mi powie oco chodzi , dyskusja trwała 14 dni, nie dogadałem się ze sprzedającym złożyłem wniosek z allegro protect, następnego dnia otrzymalem odpowiedź o zawieszeniu, i nie ma podstaw do wypłacenia, jest oszustwo, konsultantka była brak słów. I że mam iść na policję zgłosić oszustwo dodam że kwota 141 zł z groszami, bo nie widzi podstaw do wypłacenia
A powód podali o zawieszeniu? W warunkach jest także w niektórych przypadkach zgłoszenie na Policję, idź zgłoś i już.
Ale policja nawet się nie zajmie tym za 141 zł
@Mati170293 Napisz co dokładnie miało miejsce to powiemy Ci czy są podstawy do zgłoszenia na policję.
Kupiłem walizkę okazało się że była wada , więc sprzedawca ja odebrał i kurier przywiózł mi 2 , tego samego dnia wyjeżdżałem do rodziców, i mama fo mnie mówi że walizkę masz popekana od strony uchwytu z boku, to ja jak już przyjechałem to pisałem że sprzedającym zdjęcie wysłałem, a on żeby wysłać ja mówię nie, i dyskusja założyłem ze sprzedającym ni można się dogadać, olewa na całego. Więc złożyłem wniosek z allegro protect
Sprzedający ma prawo oczekiwać odesłania. Gdybyś to zrobił to najpewniej odzyskałbyś pieniądze - jeśli nie od sprzedającego to z AP.
Teraz jest jak jest i nie widzę podstaw aby zgłaszać cokolwiek - nie chciałeś odesłać walizki do sprzedającego.
Walizkę odesłałem
Jak dobrze rozumiem zgłosiłem reklamację do sprzedawcy, nie chcesz odesłać produktu na reklamacje ale chcesz żeby Ci zwrócili pieniądze za zakup? I do tego twierdzisz, że to sprzedawca chce Cię oszukać?
Nic dziwnego, że Allegro nie chce wypłacić pieniędzy. Sprzedawca powinien odebrać od Ciebie produkt na swój koszt i dopiero wtedy może wypłacić Ci zwrot wpłaty. Policja faktycznie nic z tym nie zrobi bo nie ma tu winy sprzedawcy.
Nie oto chodzi , napoczatku chciałem złożyć reklamację o nowa bez wad , ale jak zobaczyłem jak sprzedający olewa to napisałem że ma odebrać
@Mati170293 ja mówię nie
to twój problem,
podaj podstawę prawną swoich działań
nie znasz przepisów, nie chcesz rozpatrzenia reklamacji, nie odsyłasz towaru, protokołu szkody też pewnie nie napisałeś
Haha
@Mati170293 Może dla Ciebie to śmieszne ale takie są przepisy
@Mati170293 poproszę o numer zamówienia, o którym tutaj porozmawiamy.
15621986459
@Mati170293 widzę, że sprzedający odrzucił Twoją reklamację z powodu niedostarczenia walizki na reklamację. Odnośnie rekompensaty - jeśli zapadła decyzja o odrzuceniu wniosku - nie mam nic do dodania. Wszyscy nasi doradcy mamy obowiązek kierować się takimi samymi procedurami.
Noto sorry to ja się pytam poco jest allegro protect, dobrze wiem ze mi się należy rekompesata jak psu kiełbasa, ale wy robicie wszystko żeby ludzie nie dostali kręcicie jak się da
Co ci się należy?
protect to program uznaniowy.
@Mati170293 Zgłaszasz reklamację ale nie chcesz pokazać walizki. Kto ma ci uwierzyć, na jakiej podstawie ?
Po prostu jak coś jest zepsute to się odsyła, liczyłeś na to że walizka zostanie i pieniądze się zwrócą? Podobno tak się na Allegro wcześniej zdarzało, ale teraz Allegro jakby mniej rozrzutne....
Sprzedający dostał zdjęcie walizki ,
To jaka w końcu jest wersja, raz piszesz że odesłałeś walizkę, raz ze sprzedający miał ją odebrać, raz że wysłałeś zdjęcie walizki. To teraz napisz pod początku jak było, bo jeśli w ten sposób wypełniłeś wniosek to nie dziwie się że został odrzucony.