Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich allegrowiczów. Sprzedający nie rozpatrzył mojej reklamacji. Wogóle nie odniósł się do tej kwestii. Skorzystałem z programu allegro protect i dopełniłem wszelkich formalności wskazanych przez allegro, łącznie z potwierdzeniem wysyłki reklamowanego towaru do sprzedawcy. Sytuacja podobna jak ze sprzedajacym. Brak odpowiedzi choć allegro zapewnia że odpowiedź to kwestia kilku dni. Czy allegro protect wogóle działa? Jakie macie doświadczenia z tym programem pomocy kupującym?
@drelus Allegro Protect działa, podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy, sprawdzę, dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi.
Odpowiedź dostałem.Jak już wcześniej pisałem aby dostarczyć potwierdzenie przesyłki towaru do sprzedającego i tak też zrobiłem. Do tej pory brak reakcji ze strony Allegro
Mój numer zamówienia to:
cd7d9310-7af1-11ee-afa8-01a01aa54c25
cd7d9310-7af1-11ee-afa8-01a01aa54c25
@drelus ok, dziękuję! Poprosiłam zespół zajmujący się Allegro Protect o ponowne rozpatrzenie wniosku i wiadomość e-mail do Ciebie z wyjaśnieniem.
@drelus napisaliśmy do Ciebie w wiadomości e-mail we wniosku o Allegro Protect.
Jeśli nie widzisz w tej wiadomości, możesz załączyć dokument potwierdzający wysyłkę reklamowanego towaru wraz z danymi odbiorcy w dyskusji i poprosić o naszą pomoc, ponownie rozpatrzymy wniosek.
[edycja]
@drelus jeśli nie możesz przesłać potwierdzenia e-mailowo, załącz je proszę w prowadzonej dyskusji i poproś o naszą pomoc. Nie przesyłaj go proszę tutaj na forum.
Potwierdzenie zostało również wysłane na e-mail
Proszę o odpowiedź. Jak długo trwa rozpatrywanie takiego wniosku?
Dziękuję
@Client:119781424 zapytaj proszę z prowadzonej korespondencji we wniosku o Allegro Protect (z właściwego konta). Nie mam dostępu do takich informacji i nie mogę tego sprawdzić.
Pytałem Nikt nie odpowiada. Tak naprawdę mam poczucie że w tej sprawie nic się nie dzieje. Dopełniłem wszelkich formalności
@Client:119781424 poprosiłam o odpowiedź na Twoją wiadomość.
I ponownie odpowiada automat w tej samej kwestii. Jak juz wspominałem potwierdzenie wysłania przesyłki kilkukrotnie przesłane i ponownie wiadomość o wstrzymaniu wniosku. Gratulacje Allegro protect działa. Tylko na pewno nie w interesie kupującego
Może to twoje potwierdzenie nadania jakieś felerne pokaż no je
Czy coś się jeszcze dzieje w mojej sprawie?
Cześć, @Client:119781424. Wniosek Allegro Protect został odrzucony, ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie potwierdzenia nadania przesyłki zwrotnej. Gdy otrzymamy wspomniane potwierdzenie - rozpatrzymy Twój wniosek ponownie.
Potwierdzenie nadania zostało dwukrotnie przesłane na powiadomienia@allegro.pl zgodnie z instrukcjami
@Client:119781424. Potwierdzenie podeślij nam przez formularz kontaktowy. W wiadomości podaj numer wniosku Allegro Protect.
Tam działy Allegro działają niezależnie, oni nie wiedzą co inni robią.