Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Robię zakupy allegro na kilku kontach i mam trochę czatów z doradcami allegro. Więc co miesiąc składam trochę reklamacji na pracowników allegro.
Po raz pierwszy na jednym z kont allegro , eksperci do spraw reklamacji allegro nie odpowiedzieli mi żadną decyzją reklamacyjną w terminie 30 dni.
Dokładna sytuacja - Złożyłem reklamacje na pewnych pracowników allegro.
Reklamacja została wysłana przez wiadomość email do allegro 11 sierpnia i 12 sierpnia przyszło potwierdzenie zarejestrowania reklamacji. Jest to reklamacji na usługi , więc allegro ma czas na wydanie decyzji 30 dni.
Dzisiaj mija 33 dzień reklamacji i do tej pory nie dostałem decyzji.
Otworzyłem dzisiaj czat z doradcą i opisałem problem. Doradca potwierdził mi , iż faktycznie nie dostałem decyzji reklamacyjnej do tej pory . Spytałem się doradcy czy w takim razie , moja reklamacja po minięciu terminu na wydanie decyzji jest tak zwanie ,,automatycznie'' uznana za zasadną.
Doradca potwierdził mi , iż tak powinno być i automatycznie powinna moja reklamacja zostać uznana za zasadną.
Wydaje się , iż to prosta sprawa , ale doradca już zaczyna mi wyjaśniać ,,mój błąd''.
Po pierwsze , doradca sam z siebie powiedział mi , iż nie może mi przyznać monet z reklamacji , ponieważ nie ma uprawnień. Sprawą zajmie się dział reklamacji allegro i jego eksperci . Oczywiście doradca mi uświadomił , iż uznana reklamacja nie oznacza spełniania ,,żądania reklamacyjnego'' .
Wypowiedzi doradcy allegro teraz - ,, Reklamacja powinna zostać uznana za zasadną bowiem minął termin na odpowiedź. Niemniej jednak
nie widzę, żeby ktoś odpowiedział na Pana reklamację. Proszę zatem oczekiwać na propozycję
rozwiązania tej sytuacji. Otrzyma Pan ją drogą mailową.''
,,Fakt uznania reklamacji za zasadną nie oznacza, że np. otrzyma Pan taką ilość monet, jaką Pan sobie zażyczył.''
,, Nie musi zostać spełnione, może zostać zaproponowane inne rozwiązanie. Analogicznie sytuacja wygląda w przypadku reklamacji towaru. W przypadku braku terminowej odpowiedzi reklamacja jest
uznawana za zasadną, czyli sprzedający przyznaje że towar jest wadlwy. Jednak sprzedający może np.
zwrócić Panu wpłatę zamiast zrealizować Pana żądanie dotyczące wymiany towaru na wolny od wad. ''
Podsumowując moja reklamacja teoretycznie jest uznana za zasadną , ale teraz eksperci allegro od reklamacji przeanalizują moją reklamacje, w nie wiadomym czasie. Następnie sami wybiorą najodpowiedniejsze rozwiązanie sytuacji i mi je zaproponują. Nie muszą liczyć się z moim tak zwanym ,,żądanie reklamacyjnym'' z reklamacji , bo nie jest ono istotne w sprawie.
Dla ciekawych w reklamacji moim żądaniem reklamacyjnym dokładnie było ,, Proszę w ramach reklamacji o przyznanie 40 monet rekompensaty i proszę o naprawdę skrócenie czasu odpowiedzi ,na proste pytania , które dla specjalistów nie powinny stanowić takie problemu i nie powinny zajmować parędziesiąt minut na odpowiedź.''.
Allegro od innych wymaga sami manipulują decyzjami, terminami, a 30dni to na co- u przewoźnika, wg prawa to 14dni na rozpatrzenie reklamacji.
"Więc co miesiąc składam trochę reklamacji na pracowników allegro." ✍️
📩