Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam takiego e-maila:
Proszę dokładnie przeczytać Regulamin:
Aby nie musiała tracić czasu proszę przeczytać § 3 ust.1 pkt c:
"nie otrzymali Monet w ramach poprzednich edycji promocji “200 Monet za zakupy w ramach Allegro Biznes”.
W sprawie innych użytkowników, którzy otrzymali nienależnie przyznane monety- w najbliższym czasie te monety zostaną im odebrane z kont.
Pozdrawiam
// Mikołaj [edycja]
Zespół Allegro
koniec cytatu.
Budzi wątpliwość sposób odpisywania w formie trzeciej
Kto przyznaje i zabiera...
Agata
@info_softmar w cytowanej wiadomości zostało pominięte jedno słowo: "Pani", a prowadzona korespondencja zawierała znacznie więcej informacji, niż przytoczone tutaj prze Ciebie. Takie pomyłki się zdarzają i wytykanie tego na forum, a pomijanie ważnych informacji dotyczących przyznania monet nie jest w porządku.
Tak jak pisaliśmy w wiadomości e-mail regulamin promocji 200 Monet za zakupy w ramach Allegro Biznes mówi jasno, że "Użytkownik niezależnie od liczby zarejestrowanych Kont Firma może wziąć udział w Promocji tylko raz".
W Twoim przypadku monety w ramach tej promocji zostały już przyznane 23 sierpnia 2021r na konto zarejestrowane na dokładnie takie same dane, dlatego monety nie mogą zostać Ci ponownie przyznane. Byłoby to niezgodne z regulaminem.
Inie cytowałam korespondencji a e-mail z tezą, że allegro zabiera monety już przyznane.
Dodanie Pani powoduje:
PANI ,...Aby nie musiała tracić czasu proszę przeczytać § 3 ust.1 pkt c:''
ani stylistycznie poprawnie, ani znaków interpunkcyjnych; po polsku właściwie nie napisane - proszę się nie pogrążać.
Kluczowe jest tu słowo użytkownik. Widać, że moderator nie zna regulaminu allegro.
Agata
@info_softmar dopytałam o to odpowiedni dział i sytuacja, o której pisałaś podczas konsultacji e-mail czyli to, że 2 osoby, które miały konta z takim samym NIPem otrzymały monety w ramach promocji 200 Monet za zakupy w ramach Allegro Biznes, wyniknęła z błedu naszego konsultanta, który nie zweryfikował, że na dane o tym numerze zostały już systemowo przyznane monety.
Jest to nasz błąd i nie odbierzemy niesłusnie przyznanych monet. Jednak Ty, tak jak wielokrotnie tłumaczyliśmy w wiadomości e-mailowych, nie możesz ich otrzymać, ponieważ użytkownik może wziąć udział w promocji tylko raz.