Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
29 marca zakupiłem wzmacniacz z 3 głośnikami - dwie satelity i subwoofer. Wzmacniacz miał w opisie zasilanie 5 głosników - w tym subwoofera. Odebrałem przesyłkę w której były 2 satelitki, subwoofer i wzmacniacz z wyjściem na dwa głośniki - bez wyjścia na subwoofer - inny model wzmacniacza. Zgłosiłem problem w dyskusji i sprzedający zgodził się zwrócić kasę. Po tygodniu gdy kasy nie było poprosił o numer konta (choć nie potrzebował, bo mógł przez płatności Allegro). Podałem numer konta i dalej milczał. Ponaglałem dwukrotnie w dyskusji ze sprzedającym. Po miesiącu Allegro zakończyło dyskusję jako rozwiązaną, choć w dyskusji nie było odpowiedzi na ponaglenia. Teraz jestem bez pieniędzy wpłaconych za towar, za przesyłkę zwrotną, bo musiałem na swój koszt, i bez towaru. Co zrobić? Sprzedający mnie zbywa przez telefon mówiąc "tak, tak, wyślę pieniądze".
@VanFanClub dyskusje automatycznie się kończą 😞
(choć nie potrzebował, bo mógł przez płatności Allegro) jak nie miał tam kast to nie mógł zwrócić 😞
Wystąp o odszkodowanie z POK 🙂
wystąpiłem o odszkodowanie i już jestem "w plecy". Musiałem zapłacić za przesyłkę towaru w obie strony, a Allegro zwraca tylko w jedną. Czemu mam ponosić koszty przy całkowitej winie sprzedającego?
"Wnioskowana kwota rekompensaty
@VanFanClub No właśnie, tak Allegro zamyka domyślnie nierozwiązane Dyskusje, z korzyścią dla sprzedawców wysyłających towary niezgodne z opisem. Teraz napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o ponowne otwarcie tej Dyskusji.
Po otwarciu, jeśli sprawa nie zostanie załatwiona, zakończ ją jako nierozwiązaną i wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i szybko sprawę załatwi lub Allegro zrekompensuje Ci nieudany zakup.
Skorzystałem, otworzyli dyskusję na nowo. Zagrozili sprzedającemu uznając mój zwrot należności. Sprzedający zwrócił należność w przeddzień zwrotu z POK. Pieniądze od Allegro zwróciłem na podany numer konta. Dziękuję i zamykam.
@VanFanClub Jeżeli Allegro zamknęło dyskusję, tak sobie bez rozwiązania sporu, to składaj wniosek do POK, niech Allegro sobie rozwiąże problem z sprzedającym: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index