Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam nieprzyjemną sytuację z sprzedającym otóż zamówiłam krzesło i krzesło, gdy przyszło rozpakowałam było jak się później okazało przedmiotem outletowy, (miało rdze), co było może i moim błędem, bo nie zauważyłam tego w opisie sprzedającego. Odesłałam krzesło i po tygodniu od odebrania przez sprzedającego krzesła (zwróciłam paczkę z outletowy krzesłem) dostałam wiadomość, że krzesło przyszło uszkodzone (co dla mnie jest śmieszne). Aktualnie czekam kolejny już tydzień za zwrotem i wciąż wysyłają mi wiadomość, że mam wejść w zwroty. Dodatkowo dodam, że krzesło było tak słabo zabezpieczone, że mi na miejscu sprzedającego byłoby wstyd. Ja starałam się zabezpieczyć krzesło i dostałam wiadomość, że jest uszkodzone i otrzymam połowę pieniędzy za zwrot. Wyraziłam zgodę, że ok niech będzie połowa. Sprawę chce pokierować dalej, ponieważ nie wyrażam zgody, aby robić ze mnie **piiip**ke i mi wmawiać. Dodatkowo dodam, że oparcie krzesła, które otrzymali,, niby,, odemnie było pomarszczone, ja gdy otrzymałam przesyłkę takie nie było. Gdzie mogę się udać z tym problemem? Jak zgłosić wiadomości z sprzedającym do allegro?? Proszę o pomoc
@maljan72 Zawsze w takich przypadkach załatwiasz wszystko przez Allegro, otwierasz spor ze sprzedawcą ( na AL prywatny sprzedawca nie musi przyjmować zwrotów):https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Możesz także złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@maljan72 To był zakup na Allegro Lokalnie?
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej zgłoś problem. Po 24 godzinach od otwarcia poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się w Dyskusji. Domagaj się zwrotu całej wpłaty, ale nie pisz nic o zwrocie konsumenckim towaru w ciągu 14 dni, tylko o reklamacji na podstawie rękojmi ze względu na niezgodność z opisem. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca nie może Ci niczego potrącać, musi oddać wszystkie koszty, także koszt odesłania. Chyba że krzesło jest zgodne z opisem i chcesz go zwrócić bez podania przyczyny. W taki przypadku sprzedawca ma prawo potrącić cześć wpłaty ze względu na uszkodzenia towaru spowodowane przez kupującego. Jeśli masz pewność, że towar został odesłany w stanie nienaruszonym, nie zgadzaj się na zmniejszenie zwracanej wpłaty i proś w Dyskusji o pomoc Allegro.
Gdyby to nie przyniosło rozwiązania, zamknij Dyskusję po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
To, że towar jest outletowy nie oznacza, że może być niezgodny z opisem i że nie można go zwracać.
Jeśli to zakup na zwykłym Allegro, Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa