Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar niezgodny z opisem, którego nie mogłem reklamować do producenta. Wysłałem produkt do sprzedawcy i uruchomiłem dyskusję. Sprzedający cały czas zwlekał z naprawą. Minął miesiąc a Allegro zamknęło dyskusję. Co mogę teraz zrobić. Nie mam innego kontaktu ze sprzedającym.
Należało zamknąć samemu jako nie rozwiązaną, możesz złożyć wniosek do POK(14 dni po zakupie): https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@guciobzyk Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o ponowne otwarcie Dyskusji. Po otwarciu kontynuuj rozmowę ze sprzedawcą, nalegaj na załatwienie reklamacji, proś tam o pomoc Allegro. Nie pozostawiaj Dyskusji na dłuży czas bez wpisów. Jeśli sprzedawca nadal będzie stwarzał problemy, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia