anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulacja zamowienia

BarbaraMroz
#1 Nowicjusz#

30 listopada 2020 r. Zamówiłam zabawkę, lamę interaktywną i zamówienie anulowałam po dosłownie 2 minutach. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od allegro zwrotu pieniędzy. Miałam ustaloną opcje: plać teraz, dlatego od razu pobrano mi pieniądze z konta. Kiedy allegro odda mi środki? Sprzedawca do którego dzwoniłam powiedział że u niego od razu przyszła informacja o anulacji i on za to zamówienie środków nie dostanie. Proszę i informację

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@BarbaraMroz Jeśli wpłata była zakończona, to sprzedawca pieniądze otrzymał i po anulowaniu powinien oddać. Jeżeli tego nie zrobił, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 O ile otrzymał powinien oddać ale nie wiem skąd ty wiesz że on ją ma a może nie ma ,masz wgląd w jego konto allegro finanse ?

oznacz moderatorów

BarbaraMroz
#1 Nowicjusz#

Zadzwoniłam niezwłocznie po anulacji do sprzedawcy który mnie poinformował że ma informacje o anulacji zamówienia i że on tych pieniędzy od allegro nie dostanie, bo jemu allegro wypłaca pieniądze z tygodniowym opóźnieniem. I że pieniądze odda mi allegro. Stąd ta wiedza

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@BarbaraMroz Jeśli masz w zakładce Kupione przy tym produkcie "płatność ZAKOŃCZONA", to on te pieniądze otrzymał.

Jeżeli nie chcesz pisać do Allegro przez wyżej podany formularz, zapytaj Allegro na czacie, gdzie są Twoje pieniądze; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mwmonety Już teraz wiesz, skąd wiem? Z doświadczenia 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BarbaraMroz Płatność za Twoje zamówienie była poprawnie zrealizowana, a Sprzedający otrzymał za nie środki, dlatego powinien zlecić zwrot pieniędzy na Twoje konto. Sprawdziłam to dokładnie, ale nie widzę, aby zlecił taki zwrot w naszym systemie, dlatego skontaktuj się z nim proszę ponownie w tej sprawie. Jeśli nie będziesz mogła się skontaktować ze Sprzedającym, napisz proszę tutaj ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dyskusji po anulowaniu raczej nie otworzy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Racja, poprawione. Dziękuję. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów