Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, tak jak wyżej. Gadałem ze sprzedawcą (firma ze Szwecji) i dostałem screena, że wysłali zwrot kasy i niby wszystko fajnie, ale na swoim koncie bankowym nadal nie widzę, żadnego uznania, nie przyszła ta kwota. Zakup anulowałem tuż po zakupie bo nie zwróciłem uwagi, że produkt jest z tak daleka.
Po takim zwrocie jak jest realizowany przez Allegro dostajesz maila od Allegro, był mail?
Tylko potwierdzający anulowanie.
Czy to była koparka?
Nie.
@Ghostshipashes Uff.
Jak był mail od Allegro (Allegro, a nie allegro.pl.oferta123.pl) to powinno być OK. Środki przez granicę idą z zasady raczej dłużej niż w kraju, zależy też od banku (niektóre przetrzymują na overnight'y)
Dzięki, rozumiem. Tak myślałem, że może to być wina obsuwy pewnej, ale wolałem popytać, przycisnąć. Zobaczymy jak to będzie, dzięki.
Z jakiego kraju ten przelew i w jakiej walucie. Na potwierdzeniu przelewu będą takie informacje.
Pamiętaj, że bank może mieć prowizję za przelew przychodzący SWIFT.
Szwecja, płaciłem w polskich złotych.