Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem przedmiot 15 dni temu poczym anulowałem zamówienie. Pieniądze nie wracały dlatego napisałem do sprzedawcy i on napisał mi że moje środki nie przyszły do niego.
@Client:107466699 sprawdź w zakładce ,, moje zakupy ,, jaki jest status płatności .
@Client:107466699 a jaka metodę płatności wybrałeś?
płatność zakończona
@Client:107466699 czyli środki dotarły do sprzedawcy , masz narzędzia to WALCZ o swoje 😁
kontaktowalem sie z sprzedawca jak i z allegro . Juz sam nie wiem co robic
@Client:107466699 spokojnie ,wszystko się wyjaśni . Wejdź w zakładkę ,,,moje zakupy ,, rozwiń szczegóły i sprawdź czy masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,, . Jeśli jest klikaj i pisz , a jak nie ma wróć , wezwiemy straż przyboczną .
Popularnie zwanymi przez Ciebie Kwiatuszkami 🙂
@Client:107466699 widzę, że założyłeś już dyskusję. Po 24 godzinach możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. Sprawdziłam i masz całkowitą rację, zamówienie jest opłacone, status płatności to zakończona, więc sprzedający powinien zwrócić wpłatę, a tego nie zrobił.
Jedyne co mogę zasugerować, aby przyspieszyć rozwiązanie sprawy to prośba abyś w dyskusji napisał ciut więcej o co chodzi. Wiem, że kontaktowałeś się ze sprzedającym, więc powinien wiedzieć, ale z doświadczenia wiem, ze lepiej opisać problem dokładnie od razu, wówczas również pracownik Allegro wypowiadający się w dyskusji będzie wiedział dokładnie co się wydarzyło. Jeśli sprzedający nie odpisze to poproś nas o pomoc. Nie martw się odzyskasz wpłatę, jeśli nie od sprzedającego, to z Allegro Protect.