Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Tydzień temu zamówiłem pewną rzecz i jako formę płatności wybrałem blik bez kodu oraz wygenerowałem kupon do zakupu z monet za 30 zł. Co do czego nie wiem z jakich powodów blik nie pobrał mi pieniędzy z konta lecz monety w formie kuponu tak. Postanowiłem anulować zamówienie i zamówić jeszcze raz lecz tym razem używając płatności blik z kodem. Lecz jak anulowałem do tej pory od tygodnia nie doczekałem się zwrotu monet ani ich wartości. Pytanie z kim się kontaktować w sprawie zwrotu monet z kuponu ???
@MateuszCichy9 sprawdź w tej zakładce. lub pisz do allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
Rozmowa pomogła, monety wróciły, pani po drugiej stronie bardzo miła i uprzejma 🙂