Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 6 dni temu kupiłem oprawki do okularów ale że miały przyjść w czwartek to dziś (piątek) postanowiłem zapytać się sprzedającego czemu jeszcze nie doszły? Dostałem następującą wiadomość:
"Dzień dobry,
nie wiem jak skontaktować się z Allegro...
Oferta którą Pan kupił zaczęła od 02.11.2019 a skończyła się 02.07.2020!
nie mam pojęcia skąd teraz się wzięła i jak Pan zrobił ten zakup.
Niestety te oprawki zostały już dawno sprzedane.
Pana pieniądze, jeżeli Pan wpłacił, do mnie nie wpłynęły, więc trzeba o tym rozmawiać z Allegro.
Przepraszam za zamieszanie ale powtarzam ja zakończyłem tę ofertę rok temu"
Co w takiej sytuacji powinienem zrobić?
Sprawdź na swoim koncie czy pieniądze za te oprawki zeszły bo może płatność była przez system uznana za nieudaną i są lub wrócą na twoje konto.
Chciałbym - niestety pieniądze z konta poszły i nie widać żadnych zwrotów? I co mam teraz czekać jeszcze tydzień by skorzystać z ProgramuOchronyKupujących?
@Elmo_song Poinformuj Sprzedającego, że środki ze sprzedaży w tej ofercie znajdują się w zakładce Środki i historia operacji, a z tego artykułu dowie się jak zwrócić pieniądze na Twój rachunek. Jeśli Sprzedający w dalszym ciągu będzie miał problem, poproś go o kontakt z nami przez ten formularz.
Bardzo dziękuję za pomoc, wszystko pomyślnie się zakończyło.
@Elmo_song W tej sytuacji otwórz Dyskusję, w niej domagaj się dostawy towaru lub zwrotu wpłaty. Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
W Dyskusji możesz poprosić o interwencję pracownika Allegro - wtedy sprzedawca szybko odda pieniądze lub wyśle towar.
Gdyby jednak tak się nie stało, zamknij po 14 dniach Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wtedy już na pewno otrzymasz pieniądze lub towar od sprzedawcy lub pieniądze od Allegro.