Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kiedy anulowałeś?
W czwartek tego tygodnia zapłaciłem za towar a sprzedawca zarzuca mi że mu nie zapłaciłem i nie wyśle towaru więc anulowalem proponował mnie żeby mu wysłać kasę na jego prywatne konto
@Client:100991852 To jakiś kombinator. O nie ma prawa wymagać wpłaty na prywatne konto. Zgodnie z regulaminem ma obowiązek przyjmować wpłaty przez Allegro Finanse. Jeśli zapłaciłeś i anulowałeś zakup, musi Ci dodać pieniądze. Wszelkie informacje i linki masz niżej.
@Client:100991852, czy wysłałeś Sprzedającemu potwierdzenie opłacenia zakupu? Jeśli chodzi o zamówienie nr b762ed01-3d04-11ec-acdb-0783d1768bf1 widzę, że płatność została poprawnie sfinalizowana, a samo zamówienie anulowałeś.
@Client:100991852, czy możesz wskazać numer zamówienia, o którym mówisz?
@Client:100991852 Jeżeli anulowałeś zakup, sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, zgodnie z regulaminem Allegro, powinien oddać w ciągu 2 dni. Gdy sprzedawca odda pieniądze, otrzymasz powiadomienie e-mail od Allegro. Jeśli sprzedawca zwleka zbyt długo, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy środki szybko zwróci. Jeżeli nie możesz otworzyć sporu, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma ponaglenie.