Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj zrobiłam zakupy i od razu je opłaciłam bo zależy mi na szybkim otrzymaniu paczki. Dzisiaj ktoś z pracowników musiał anulować moją wpłatę, pieniądze już zostały ściągnięte z konta bankowego. Nikt mnie nie poinformował o anulowaniu wpłaty i nie znam przyczyny. Nie mogłam w możliwie najkrótszym czasie ponowić płatności i dzięki Bogu w ogóle coś mnie tknęło żeby sprawdzić dzisiaj status płatności. Nikt też nie raczył nawet w centrum pomocy zawrzeć informacji kiedy w ogóle odzyskam pieniądze. Niski poziom obsługi klienta. Nie jestem zadowolona.
Czegoś nie rozumiem... Twoje konto i "JAKIŚ" pracownik... to znaczy ile osób ma dostęp do Twojego konta?
Nikt Cię nie poinformował? Może trzeba przejrzeć maile (m.i. spam) a może to JAKIŚ pracownik Cię powinien poinformować?
Czepiasz się Allegro ja w Twojej firmie jest bałagan.
@Kaliope_Brzeg "Dzisiaj ktoś z pracowników musiał anulować moją wpłatę" Gdzie jest napisane że to pracownik Allegro?
Jakiś kabaret czy co?
vindumavia - robiłaś wczoraj zakupy i je opłaciłaś. Raczej nie ma takiej możliwości, żeby ktoś dzisiaj anulował wpłatę - to jest chyba raczej niemożliwe.
"Niski poziom obsługi klienta. Nie jestem zadowolona" - to znaczy z czego jesteś tak konkretnie niezadowolona?
vindumavia - spróbuj jeszcze raz, od początku, rzeczowo i konkretnie opisać sytuację.
@maxr01 może trzeba kogoś z "wyższych sfer" np. @nat_not
Płatność zakupów miała status 'anulowana', chociaż ja wysłałam przelew, pieniądze już zeszły z konta. Też uważam że to nie powinno być możliwe.
Tutaj na forum znalazłam informację, że w przypadku jeśli płatność ma status 'anulowana' a pieniądze już zeszły z konta bankowego, to ktoś z pracowników allegro musiał ją anulować. Nie wiem o jakim bałaganie mówisz. Normalnie płatność anulowana, zakupy nieopłacone, a pieniędzy nie ma. Czego nie rozumiesz?
@vindumavia ależ negatywny komentarz wystawiamy sprzedającemu, to oni za wszystko są winni.
Biedaczce się pomyliło i zajrzała tu oraz powiedziała co wiedziała.
Dobrze że wyraziłaś swoje odczucia, one są bardzo ważne dla nas.
@vindumavia Anulowana płatność wróci na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych. W zakładce Kupione możesz (nie musisz) ponowić płatność. Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie i dotrą do sprzedawcy. Tak, pracownik operatora może anulować Twoją płatność; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-a...
Dziękuję za informację, myślę jednak że dobrze było było gdyby w przypadku odgórnej anulacji płatności generowany był jakiś komunikat, że pieniądze wrócą i co się dzieje w ogóle bo to nie jest miłe kiedy jedyne co wiadomo to, że pieniędzy już nie masz i nie trafią do sprzedającego.
@vindumavia, Twoje zakupy z 26.04 zostały poprawnie opłacone i z tego, co widzę, status płatności to "zakończona". Możesz zobaczyć, czy tak samo to widzisz u siebie? Każdy etap płatności sprawdzisz w zakładce Moje zakupy.
To prawda, ponieważ że względu na to, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki zapłaciłam ponownie, tym razem kartą.
@vindumavia, jeśli chodzi o płatność przelewem tradycyjnym na kwotę 87,50 PLN - został zlecony zwrot i pieniądze otrzymasz najpóźniej do poniedziałku.
Wpłata z karty jest anulowana - wygląda na to, że środki nie zostały pobrane, a jedynie zablokowane i zostaną odblokowane zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku. 🙂
Hmm to dziwne bo dostałam wiadomość mailową od allegro, że sprzedający już otrzymał moją wpłatę . Czy to znaczy że jeszcze nie otrzymał i cały zakup jeszcze bardziej się przeciągnie?
@vindumavia, cały czas mam tu na myśli anulowane płatności, o których pisałaś w pierwszej wiadomości. 🙂