Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
co robić w sytuacji, gdy po 14 dniach od anulowania zamówienia nie dostałem zwrotu pieniędzy. Przedmioty nie zostały nawet wysłane. Wysyłałem maila do sprzedającego, ale brak odzewu. Otworzenie dyskusji jest niemożliwe, ponieważ wyskakuje komunikat: "Nie możesz zgłosić problemu do tego zamówienia, ponieważ zostało ono anulowane.". Powinienem złożyć wniosek o rekompensatę?
To ciekawe, że po wpłacie i anulowaniu nie można rozpocząć dyskusji. Poproś więc o pomoc Allegro w tej sprawie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeśli to nie pomoże, wystąp o rekompensatę z POK.