Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , złożyłam zamówienie 15 kwietnia, do dnia dzisiejszego nie został wysłany towar , po założeniu sporu , sprzedawca zaproponował anulowanie zamowienia. Niestety nie wiem jak to zrobić, po opłaceniu zamówienia. Proszę o pomoc.
@Wicia_18 Wejdź w zakładkę Kupione, znajdź tę aukcję, zjedź stroną na dół i tam są Szczegóły. Kliknij. Tam znajdziesz banerek Zwróć część lub całość zakupów (czy jakoś tak)
@Wicia_18 Niektórzy sprzedawcy się teraz nauczyli zmuszać kupujących do anulowania zamówienia, podczas gdy to oni sami nie są wstanie sfinalizować transakcji w zadeklarowanym czasie. W sporze powinnaś napisać, że skoro sprzedawca nie wywiązał się z umowy, powinien niezwłocznie zwrócić wpłatę na podany numer konta lub przez Allegro Finanse bez żadnego anulowania z Twojej strony. Nie zwróci – prosisz o pomoc pracownika Allegro.