anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie niewysłanego zakupu

anylorac
#8 Zapaleniec#

W sobotę kupiłam za pomocą Pay Po produkt dzisiaj chcę go anulować , sprzedawca jeszcze nie rozpoczął realizacji zamówienia . Czy klikając zwróć towar mogę to zrobić bez problemu bo pod koniec procedury muszę wybrać metodę odesłania produktu i drukować etykietę ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anylorac jeżeli nie masz możliwości anulowania zamówienia, skontaktuj się proszę ze Sprzedajacym i poinformuj go, że rezygnujesz z zakupu, zanim wyśle zamówienie. Możesz to zrobić za pomocą wiadomości e-mailowej.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@anylorac możesz dokonać przez zwrot, a pod koniec wybierz wysyłka własna, oraz napisz maila do sprzedawcy to wystarczy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@anylorac 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

W trzeciej opcji nie podajesz numeru konta, jeśli był to zakup przez Zapłać później.

Każda metoda rezygnacji jest tak samo ważna.

oznacz moderatorów