anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie płatności a zwrot karty upominkowej

winciun
#7 Wielbiciel#

Witam, dokonałam dziś zakup towaru ale po rozpoczęciu płatności anulowałam zakup. Część środków pochodziła z karty podarunkowej, wpisanie kodu automatycznie obniżyło kwotę do zapłaty. Zakup został anulowany a kod karty upominkowej nie jest już dostępny, pojawia się informacja, że jest wykorzystany. Czy powinnam to gdzieś zgłosić czy może poczekać i środki wrócą na kartę upominkowa? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@winciun Kod karty powinien wrócić. Gdyby tak się nie stało, pisz tu; karty@allegro.pl

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@winciun 

  1. W przypadku skorzystania przez Użytkownika z uprawnienia do zwrotu (odstąpienia od umowy) Towarów nabytych w Serwisie, opłaconych Kartą Podarunkową, kwota stanowiąca równowartość zwróconego Towaru zostanie zwrócona Użytkownikowi. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma zwrotu w postaci nowej Karty Podarunkowej o wartości pierwotnej, każdorazowo powinien skontaktować się z Wydawcą na adres karty@allegro.pl.
________
Κώστας
oznacz moderatorów