Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem towar i zapłaciłem za niego. Chcę zrezygnować z zakupu, o czym poinformowałem sprzedawcę aby go nie wysyłał. Sprzedawca zgadza się bez oporów, jednak przygotował już paczkę i został nadany numer przesyłki. Chcę więc anulować zakup w serwisie ALLEGRO i tutaj pytanie - jak ??????
W szczegółach zakupu nie jest aktywna opcja zarówno "Zwróć zakup" jak i "Anuluj zakup".
Czy w tym momencie sprzedający dokona anulowania zakupu?
W jaki sposób odzyskać kwotę za zakup, z pomniejszoną kwotą za koszt przesyłki jaką sprzedawca poniósł z tytułu wygenerowania numeru przesyłki.
@gwiktor21 podaj proszę numer tego zamówienia.
Jeśli sprzedający tylko wygenerował etykietę, to opłata nie zostanie naliczona.
chodzi o numer przesyłki InPost czy numer zakupu?
Jeśli chodzi o numer zakupu to jak go znaleźć?
@gwiktor21 chodzi o numer zakupu, znajdziesz go w zakładce Moje zakupy, wejdź w "szczegóły zakupu" > "rozwiń szczegóły zakupu", numer będzie tutaj:
zakup był wykonany na koncie afoot od sprzedawcy OyamaBdg
b330e600-0ac7-11ee-a650-89c965a2ab6c
@gwiktor21 ok no to w tej sytuacji wystarczy poinformować sprzedającego, że rezygnujesz z zakupu (w Moje zakupy powinna być aktywna opcja "zwróć zakup", ale jeśli nie ma, to nic nie szkodzi możesz odstąpić od umowy również w inny sposób - np. e-mailowo lub przez centrum wiadomości. Sprzedający powinien Ci zwrócić całą wpłatę, bo jeszcze za nic nie zapłacił (w sensie wysyłki), a prowizję odzyska.