Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zapłaty za towar (od przedsiębiorcy) , status opłacone i nic więcej. Dlaczego nie ma opcji Anuluj zakup? Płaciłem Blikiem za kilka zakupów łącznie i po czasie zorientowałem się, że sprzedawca zamierza wysłać towar za miesiąc, to dla mnie za późno.
Zakup od GrupaGsm.pl, z Polski teoretycznie i w informacjach doczytałem się też ciekawego zapisu, że gwarancja byłaby do 6 sierpnia 2025, czyli min miesiąc towaru nie mam , a gwarancja leci...
@Pedro67 jeśli sprzedający zmienił status zamówienia, to anulowanie nie będzie już możliwe i w takiej sytuacji należy zgłosić zwrot i skontaktować się ze sprzedającym, aby nie przesyłał zamówienia.
Nie zmienił statusu, status jest opłacona, żadne przygotowania do wysyłki nie nastąpiły. Powinienem mieć opcję anulowania
Sprzedający mają automatyczne odpowiedzi i z pewnością dostałeś od sprzedającego w wiadomościach"dziękujemy za zakup...... a więc w tym momencie status się zmienił, ale klikaj zwrot i jak jej nie wysłał ro zwróci Ci środki wg w 2dni.
Jeszcze raz : nie zmienił się status, żaden mail nie przyszedł, wiem jak odstąpić od umowy i jak odzyskać kasę. Moje pytanie: Dlaczego nie ma opcji Anuluj Zakup, choć wg reguł Allegro powinna być dostępna.
Dzięki za odpowiedź na pytanie.
@Pedro67 Wg Allegro, takiej opcji nie ma jak sprzedający zmieni status przesyłki, a że mają automatyczne odpowiedzi to się zmienia od razu.
Możliwość anulowania błędnego zamówienia dostępna jest w zakupach od kont firmowych, ale tylko dopóki sprzedający:
Ponieważ anulowanie zakupu jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy, dlatego – zgodnie z prawem – skorzystasz z niego, jeśli kupisz jako konsument.
Koniec cytatu
Poza tym powtórzę jeszcze raz, nie przyszedł ŻADEN mail sugerujący zmianę statusu, jedynie zbiorcze info od Allegro o pomyślnym opłaceniu 3 zakupów u 3 różnych sprzedawców. Ci dwaj pozostali owszem wysyłali zmiany indywidualnie.
@Pedro67 nie wiem czy jesteś informowany o zmianie statusu na "w realizacji".
Nawet jeżeli nie doszło do zmiany statusu to już zdarzyło mi się, że klient nie mógł anulować zakupu - ale nigdy nie dociekliśmy dlaczego.
@Pedro67 Napisałem już Ci, że chodzi tu o wewnętrzne statusy zamówień dla sprzedających dostępne w zakładce zamówienia - z tego co wiem, to zmiana tego statusu nie generuje żadnego maila do kupującego.
@Pedro67 To jest typowy błąd Allegro, nie ma znaczenia czy sprzedający zaczął przygotowywać wysyłkę czy nie, ważne jest że "potwierdzi zakup" Może więc napisać "pocałujcie mnie wszyscy w ...#&#" i anulowanie nie jest już możliwe.
Nie przejmuj się tym, przyzwyczaisz się, takich kwiatków jest tu mnóstwo ....