Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam przedmiot, gdzie na aukcji było wiele różnych wzorów do wyboru. Chwilę po zakupie sprzedawca napisał, że tego wzoru nie mają. Ja napisałam, że mogę poczekać, ale jeśli to długo bedzie trwało, to proszę o anulowanie zakupu. No i niby anulowano, niestety ani na stronie ani w aplikacji, nie ma widocznej i jasnej informacji, że sprzedający anulował zakup, a ja nie mogę sprawdzić, czy pieniądze wróciły, bo płaciłam kartą z konta, które w międzyczasie zamknęłam w związku z tym nie mam dostępu do historii transakcji. W statusie zamówienia jest jedynie, że wysyłka opóźniona i żeby skontaktować się ze sprzedającym. Co robić??
@shinelin Sprzedający nie ma podstawy prawnej do anulowania zamówienia. W takiej sytuacji powinien Ci zwrócić wpłatę niezwłocznie i jego "anulowanie" nie ma z tym nic wspólnego. Po zwrocie wpłaty otrzymasz od Allegro powiadomienie e-mail. Taki zwrot trwa około 3 dni robocze.
Jeżeli nie otrzymasz maila od Allegro z informacją o zwrocie, prawdopodobnie sprzedawca zwrotu nie zlecił.
Witam.JESTEM SPRZEDAJĄCYM KLIENTKA ZROBIŁA ZAKUPY Z PŁATNOŚCIĄ PRZY ODBIORZE.TERAZ CHCE ANULOWAĆ ZAKUP LECZ PISZE ŻE NIE UMIE TEGO ZROBIĆ.ZWROT TEŻ NIE WCHODZI W GRĘ jAK TO ZAŁATWIĆ ŻEBY BYŁ ZWROT PROWIZJI OD SPRZEDAŻY?
@maniananie123 Cześć. Jeśli kupująca nie widzi opcji anulowania zakupu, a chce z niego zrezygnować, niech skorzysta z opcji Zwróć zakup w zakładce Moje zakupy.
DZIĘKUJĘ