Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 15.12 rano zamówiłam grę od sprzedawcy z gwarancja dostawy przed świętami. Wieczorem napisalam do sprzedawcy czy zdąży wyslac paczkę tak żeby doszla do świąt. Poza automatyczną odpowiedzią "postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć" do dziś nie dostałam odpowiedzi.Wieczorem tego dnia zaczęłam czytać komentarze na temat tego sprzedawcy i niestety okazało się że każdego dnia dochodzą nowe negatywne komentarze, mówiące że że sprzedawcą nie ma kontaktu, ani przez allegro ani telefonicznie, wysyła zamówienia z dużym opóźnieniem albo wcale lub w złym stanie. Poczytałam więc i jako że zamowienie nadal widniało tylko jako opłacone (nie było w przygotowaniu, nie został nadany jeszcze numer przesyłki), zgodnie z tym co znalazłam w pomocy allegro napisałam do sprzedawcy że odstępuje od umowy i taką opcję zaznaczyłam jako powód zwrotu zamówienia (odstąpienie bez podania przyczyny). Wczoraj nadano numer paczki. Napisałam więc ponownie do sprzedawcy z prośbą o niewysylanie zamówienia i zwrot środków, znowu tylko automatyczna odpowiedź. Dzisiaj paczka została wysłana mimo moich wcześniejszych wiadomości.
Dzisiaj założyłam więc dyskusje, póki co nadal bez odpowiedzi. Co jeszcze mogę zrobić w tej sytuacji? Gra kosztowała ponad 220 zł, zdążyłam ją zakupić u innego sprzedawcy więc to nie problem ale czy powinnam odebrać ta paczkę i zwrócić czy nie odbierać? Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji że nie mogę się porozumieć że sprzedawcą.
@sheeeeepy dla spokojności odbierz i odeślij korzystając z dedykowanego formularza zwrotu .