anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu z winy sprzedawcy?

betmary
#10 Popularyzator#

Po opłaceniu zamówienia sprzedawca powiadomił mnie, że nie ma już tego przedmiotu na stanie i poprosił o anulowanie zamówienia, co ma podobno przyspieszyć zwrot pieniędzy. Czy faktycznie powinnam w takim przypadku anulować zakup? Pytam, bo gdzieś mi się obiło, że jest jakiś limit anulowań i jak ktoś zbyt często z tej opcji korzysta, to może mieć później problem. No a czasem jednak potrzebuję faktycznie coś anulować. Jak to dokładnie z tym jest?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@betmary możesz anulować, jeśli faktycznie jest jakiś limit anulowań to raczej chodzi o anulowanie zakupu od jednego sprzedawcy z tej samej oferty wiele razy w krótkim czasie. Jeżeli wykorzystujesz tę funkcję z głową to na pewno nie będziesz miał z nią problemów. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@betmary możesz ze spokojem anulować sobie zamówienie w zakładce moje zakupy. Sprawdź jedynie, czy masz tę opcję jeszcze dostępna w szczegółach zamówienia. Jeśli sprzedający przyjął już zamówienie do realizacji i masz jedynie opcję "zwróć zakup"- skontaktuj się ponownie ze sprzedawcą. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

betmary
#10 Popularyzator#

Nie przyjął, skoro sam prosił o anulowanie. Zakup ma status opłacony. Jednak jak teraz sprawdziłam, to nie znalazłam opcji anulowania. Może minęło za dużo czasu, bo najpierw próbował znaleźć zamiennik...
W każdym razie pytanie jest o to, czy faktycznie są jakieś problemy, gdy ktoś zbyt często używa tej opcji? Czy jest jakiś limit?
I czy anulowanie faktycznie przyspiesza zwrot pieniędzy, skoro sprzedawca nie może zrealizować zamówienia?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@betmary nie ma limitu anulowań. Jednak w przypadku jak jest nadużywane, możemy skontaktować się z użytkownikiem wyjaśnić sprawę. 

Jeśli samodzielnie anulujesz zamówienie, sprzedający ma 2 dni robocze na zwrot. Tak samo jest w przypadku jak sprzedający anulowałby zamówienie. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

betmary
#10 Popularyzator#

W takim razie skoro teraz już nie mam opcji anulowania, to kiedy otrzymam zwrot? Czy sprzedawca nadal może sam anulować to zamówienie?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@betmary skontaktuj się ze sprzedawcą i wyjaśnij mu, że nie możesz anulować zamówienia samodzielnie. Poproś o anulowanie i zwrot pieniędzy. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów