Anulowanie zakupu za pobraniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Mój problem polega na tym, że kupiłem niedawno parę rzeczy z opcją za pobraniem tzn.2 mar 2025r. Niestety od 3 mar 2025r widnieje- Oczekuje na nadanie . Ale 5 marca Sprzedający poinformował mnie, że Cytat" Niestety nie możemy wysłać paczki.
Z powodu uszkodzenia ostatniej dostawy
nie posiadamy na stanie (YT-23052).
Najbliższa dostawa z powodów logistycznych
może być opóźniona
i może potrwać nawet do 8 tygodni.
W związku z tym zrealizujemy zamówienie
bez w. w. produktu.
Przepraszamy za problem".
Poprosiłem o Cytat"Witam. Jeżeli nie jest dostępny (YT-23052) a jest możliwość zamiany to prosiłbym o dołączenie do zamówienia YT-23051 oraz korektę".
Termin dost był na 5 mar ,pózniej 7 mar ‑ pon. 10 mar.ale sprzedający znów zmienił czas dostawy cytat"przesyłka opóźniona. Będzie u Ciebie później niż pt. 7 mar ‑ pon. 10 mar Nowa data dostawy wkrótce.
Wygląda to tak jak by sprzedający wystawił "Oczekuje na nadanie " nie mając towaru i blefował ,by nie zrezygnować z zakupu.
Dodam jeszcze, że dyskusja na Alegro i email ze sprzedającym zakończyła się mniej więcej tak Cytat"OK, anulowaliśmy.
Prosimy o wykonanie w systemie Allegro zgłoszenia zwrotu zakupu".
Sytuacja czasowa zmusiła mnie do rezygnacji z zakupu,nie czekanie parę tyg na przesyłkę. . Jak to mam zrobić?. W zakładce Moje zakupy widnieje kupiona rzecz, ale jest opcja zwróć zakup, po kliknięciu której trzeba wypełnić nr konta do zwrotu pieniędzy. Szkopuł w tym, że zakup był za pobraniem., Jak rozwiązać ten problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ClientRobertB jeśli mówimy o zamówieniu numer 09be5422-f799-11ef-844c-3da06a957edc to dyskusję ze sprzedającym rozpocząłeś dziś i ale nie ma w niej żadnej odpowiedzi od sprzedawcy, poza autoresponderem. Jeśli w korespondencji prywatnej sprzedawca polecił Ci, abyś zgłosił zwrot przez nasz system to bez względu na to, że było to zamówienie płatne za pobraniem, musisz podać tam swoje dane (w tym numer konta).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dyskusję ze sprzedającym rozpocząłem 5 marca. Mam pytanie, jakie czynności podejmie sprzedawca po podaniu nr konta? Zwrot kosztów, prowizji obciążających moje konto bankowe? Mam wrażenie, że specjalnie zmienił status przesyłki (Oczekuje na nadanie od pon. 3 mar 09:00) , pomimo iż nie miał na stanie towaru, który zamawiałem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ClientRobertB, do zwrotu musisz podać numer konta bankowego, ale z uwagi na wybór płatności za pobraniem nie będzie dokonywany zwrot kosztu produktu. W dyskusji powinieneś dostać odpowiedź na wszystkie swoje pytania i tam rozwiązać tę sytuację.
Moderatorka