Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie chciałbym się zapytać otóż tak zamówiłem pewien produkt w czwartek 11 06 2020 roku i zapłaciłem ale po godzinie się rozmyśliłem i zrobiłem anuluj napisałem piątek 12 czerwca do sprzedawcy, że się rozmyśliłem i prosił bym o zwrot pieniędzy. Sprzedawca nawet nie odpisał. Napisałem dziś sobotę
znowu kiedy mniej więcej dostanę zwrot pieniędzy nie wiem czy odczytał ale logował się dziś cały czas na konto. Telefon ma wyłączony jak próbuje się dodzwonić. Na stronie sklep jest czynny do godziny 14. Nie wiem co robić. Wczoraj dostałem tylko powiadomienie nie wiem czy to automatycznie iż moje zamówienie zostało anulowane
@Lis9711 Po odstąpieniu od umowy (anulowaniu zakupu), sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Otrzymasz e-mail od Allegro z informacją, że sprzedawca zwrócił wpłatę. Gdyby tak się nie stało, a sprzedawca nie odpowiadał na maile i telefony, kontaktuj się z nim tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma tam obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin w dni robocze, a po tym czasie możesz poprosić w Dyskusji o wsparcie pracownika Allegro. Dodam, że po anulowaniu zakupu, nawet gdyby sprzedawca wysłał przedmiot, nie masz obowiązku jego odbierania, tylko masz prawo do zwrotu całej wpłaty.
Witam ale to 14 dni kalendarzowych razem z sobotami i niedzielami czy 14 dni roboczych?
@Lis9711 jeżeli zamówienie zostało anulowane, to napewno sprzedawca odda Ci Twoje pieniądze. Zakupy były zrobione w Boże Ciało (wolne), piątek wiele firm zrobiło sobie długi weekend. To, że ktoś loguje się na konto w dzień wolny od pracy,nie musi oznaczać, że ogarnia wszytkie zwroty i będzie odpowiadał na e-maile. Zaczekaj do pierwszego dnia roboczego.