Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłam towar i za niego zapłaciłam. Niestety kupiłam nie ten co trzeba. Napisałam do sprzedającego, odpisał mi żebym anulowała zakup... Jak anulować skoro nie ma żadnej zakładki anuluj towar...?
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Tylko, że ja nie dostałam jeszcze tego produktu, nie został jeszcze do mnie wysłany. Zapłaciłam tylko za niego razem z dostawą. A jak zaznaczę zwrot to nie dostanę zwrotu za dostawę. Co w takim wypadku. Jak zrobić, żeby do mnie nie wysłali tego. Wiem, że jeszcze nawet go nie nadali A mają na to 30 dni.
Dostaniesz całą wpłatę, łącznie z kosztem wysyłki.
@Modi-M1, twoja odpowiedź to nie rozwiązanie 😞 @cloudcloud 🦎
Wiem, że moja odpowiedź to nie rozwiązanie bo to ja zadałam pytanie bo potrzebuję Waszej pomocy jak to zrobić.