anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu.

Modi-M1
#8 Zapaleniec#

Witam. Zakupiłam towar i za niego zapłaciłam. Niestety kupiłam nie ten co trzeba. Napisałam do sprzedającego, odpisał mi żebym anulowała zakup... Jak anulować skoro nie ma żadnej zakładki anuluj towar...? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o...

 

 

oznacz moderatorów

Modi-M1
#8 Zapaleniec#

Tylko, że ja nie dostałam jeszcze tego produktu, nie został jeszcze do mnie wysłany. Zapłaciłam tylko za niego razem z dostawą. A jak zaznaczę zwrot to nie dostanę zwrotu za dostawę. Co w takim wypadku. Jak zrobić, żeby do mnie nie wysłali tego. Wiem, że jeszcze nawet go nie nadali A mają na to 30 dni.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dostaniesz całą wpłatę, łącznie z kosztem wysyłki.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Modi-M1, twoja odpowiedź to nie rozwiązanie 😞 @cloudcloud 🦎

oznacz moderatorów

Modi-M1
#8 Zapaleniec#

Wiem, że moja odpowiedź to nie rozwiązanie bo to ja zadałam pytanie bo potrzebuję Waszej pomocy jak to zrobić.  

oznacz moderatorów