Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie
Anulowałem zamówienie już opłacone przeze mnie, Sprzedawca twierdzi że kliknął i zwrócił mi pieniądze, tylko czy w przypadku zwrotu kasy z anulowania, przychodzi mi Potwierdzenie na maila z Allegro o takiej treści tu taki wzór - ------Sprzedawca (nazwa sprzedawcy) zwrócił tobie pieniądze (i podana kwota) w ciągu 3-7 dni pieniądze zostaną zwrócone -----, na maila dostałem tylko informacje, taką jaką napisał do mnie Sprzedawca w Centrum Wiadomości gdzie napisał mi tylko wiadomosć - że coś ''KLIKNĄŁ i zwrócił mi pieniądze '', tylko że ja nie dostałem od ALLEGRO na mego maila potwierdzenia zwrotu, jest dziś 07.09.2024 i brak takiej informacji na moim mailu od ALLEGRO, jak to wygląda, czy TAKA INFORMACJA przychodzi tylko jak się ZWRÓCI TOWAR i go ODEŚLE, i Rozwiąże się Umowe Sprzedaży na odległość, czy przy ANULOWANIU, jak ANULUJE ZAKUP - to też przychodzi mi Potwierdzenie na maila od ALLEGRO że kwota, taka jest mi zwrócona i jest podana suma tej kwoty i nazwa Sprzedawcy, proszę o odpowiedz jak to wygląda, ZAKUP ANULOWAŁEM 06.09.2024 . pozdrawiam
PS-oto co napisał do mnie Sprzedawca --- zwrot środków od klikany wczoraj o godz. 14;36 teraz proszę oczekiwać na przelew zgodnie z tym co pisze allegro od 3-7 dni --- tylko że ja nie dostałem na maila Potwierdzenia od Allegro że Sprzedawca mi zwrócił suma kasy , tylko dostałem taką info na maila jak mi napisał Sprzedawca w Centrum Wadomośći - dostałem tylko POWIADOMIENIE na maila, że Sprzedawca napisał mi taką wiadomosć w Centrum Wiadomości na Allegro, ale od ALLEGRO nie otrzymałem Potwierdzenia ZWROTU z NAZWĄ SPRZEDAWCY , iNFORMACJĄ O SUMIE ZWROTU.
@Alan_700 jest weekend. Pewnie księgowanie w poniedziałek nastąpi. Powinna przyjść wiadomość przytoczona przez Ciebie wyżej.
@Alan_700 poproszę o numer zamówienia. Sprawdzę w systemie, czy zwrot został zlecony przez sprzedającego.
podaje numer OFERTY Numer oferty 16310694126.
Numer zamówienia
nazwa sprzedawcy AGD-RTV-IT-PLUS
@Alan_700 nie widzę takiego zwrotu w systemie. Jest to jednak zakup z wczoraj, a więc sprzedający ma jeszcze trochę czasu, aby dopełnić wszystkich formalności. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.
Ok poczekam do następnej środy, lub do końca tygodnia następnego - potem otworze z nimi DYSKUSJE, jeżeli nie otrzymam pieniędzy z anulowanego zakupu (potwierdzenia zwrotu) od tego sklepu.
Do Moderatorki AYO80, lub do innego Pracownika ALLEGRO
SKLEP MI COŚ TAKIEGO ODPISAŁ, proszę to sprawdzić Środki zwrócone ( piątek 14:57) to jest nr zwrotu jeśli Pan chce proszę potwierdzić to z portalem allegro podaje nr :9e07c422-6c4f-11ef-b1ba-afb2e5105fe4, proszę mi ODPISAĆ czy jest to ZWROT KASY . Czy tej kasy mi nie zwrócili a ''ściemniają'' proszę o odpowiedz .
@Alan_700 sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc teraz jest on w trakcie realizacji. Pieniądze powinny znaleźć się na Twoim rachunku maksymalnie do końca poniedziałku.
Dziękuję za sprawdzenie zwrotu, potwierdzenie zwrotu otrzymałem na maila, na szczęście to ''nie oszuści'' a uczciwi sprzedawcy, ale uznałem że lepiej to sprawdzić i poradzić się państwa, ponieważ czasem zdarzają się nieuczciwi sprzedawcy . Dziękuję za pomoc .