Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam przypadkowo zamówiłem nie ten przedmiot który chciałem a zamawiałem bez konta a sprzedawca nie ma adresu e-mail hak mógłbym je anulować
Poszukaj sprzedawcę na ALLi wyślij wiadomość przez centrum wiadomości.
@Client:90474751 anuluj wysyłając w formie pytania o przedmiot.
A czy na o
Przykład ktoś z moderatorów albo kogoś podobnego nie mógł by anulować zamówienia
@Client:90474751 Możemy zapytać jak tak chcesz: @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika
@lew433 hmm moderatorzy nie są strona transakcji 🙂 wiec pewnie pomoga lecz nie anuluja zamówienia za klienta. Moim zdaniem klient powinien napisac do sprzedawcy i po kłopocie.
Ja osobiście bym sie zdziwił jakby sie klient nie kotaktował i nagle miałbym anulowane zamówienie przez alegro.
Napisałem wiadomości do sprzedającego poprzez allegro
@_Likos_ To była prośba @Client:90474751 więc pomogłem. Wcześniej zasugerowałem co ma zrobić.😁
Dzięki za pomoc mam nadzieję ze uda się anulować
@Client:90474751 podstawowe pytanie, zakup od firmy ( możesz odstąpić od zakupu ) czy osoby prywatnej ( nie ma obowiązku przyjmować odstąpienia )
Zakup od firmy
@Client:90474751 To niewiarygodne, że sprzedawca nie ma adresu e-mail. Sprawdź dobrze, musi mieć. Jeśli otrzymałeś od Allegro potwierdzenie zakupu, to kliknij "odpowiedz" i napisz swoją rezygnację. Wiadomość powinna trafić do sprzedawcy.