Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór
Kupiłem pewien przedmiot, ale pomyliłem aukcje. Teraz po kilku minutach po zakupie, gdy chciałem anulować zamówienie, to nie ma takiej opcji. Jest tylko opcja zwrotu. Napisałem do Sprzedającego, żeby nie wysyłał przedmiotu, bo się pomyliłem i że chce zwrot pieniędzy.
Dlaczego tej opcji zwrotu nie ma?
Kliknij zwrot, zadziała podobnie, powiadomiłeś sprzedającego. Nie ma opcji anuluj bo: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX#kiedy-nie-moz...
@LEW433: nie do końca chyba wiesz o czym prawisz.
Nie wiem jak to sie stalo, ze mi sie kupilo podwójnie.
Po 5 minutach chciałem dać "ANULUJ" - brak aktywnej opcji po czym przychodzi e-mail o tym, ze sprzedajacy zaczal przygotowywac przesylke.
I to nie pierwszy raz kiedy po kupnie czegos miedzy 23:00 - 3:00 przychodza powiadomienia z podobnym tekstem (i brakiem ANULUJ).
Znajac zycie zalatwia to jakis automat jak te bezmyslne autorespondery.