Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Anulowalem zamówienie oraz wysłałem wiadomość do sprzedającego, ale jego konto jest zablokowane. Co powinienem zrobić w tej sytuacji, żeby odzyskać wysłane pieniądze.???
@Client:78686129 Zablokowanie konta nie zwalnia sprzedającego z zwrotu tobie środków. Ma on obowiązek zwrócenia Tobie kasy. Jak minęło 14 dni od zakupu i nic się nie dzieje złóż wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:78686129 Jeżeli tak jest jak pisze @maxr01 to nie zwalnia sprzedawcy z jakiejkolwiek informacji do kupującego(szpital-skrajna sytuacja, rozumiem), pisz i składaj wniosek do POKu, sprzedający sam sobie wyjaśni sytuację z Allegro: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@milka1234567890 Ale po co ty powtarzasz własne posty pisane wczoraj z konta @LEW433 ?
Zaśmiecasz tym wątki.
@Client:78686129 W takiej sytuacji napisz do Allegro przez ten formularz i poproś o pomoc; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i pieniądze powinien oddać. Gdyby jednak tak się nie stało, złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni i zwrot środków otrzymasz. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Client:78686129 poczekać do 14 dni bo tyle jest na zwrot kasy przy odstąpieniu, jak nie zwróci rozpocząć dyskusję tu pomoże w razie co allegro, blokada nie zawsze wiąże się z kłopotami czasem sprzedawcy dostają za nie rozwiazane dyskusje czy inne przewinienia 🙂
Czyli cierpliwość. Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Napewno jeśli nie dojdzie do polubownego rozwiązania skorzystam z waszych rad.
@Client:78686129 Nie bądź za cierpliwy, bo jeśli konto jest zablokowane, to pewnie dobrowolnie wpłaty Ci nie odda. Pisz przez wskazany wyżej formularz, ponieważ po anulowaniu zamówienia żadnej Dyskusji nie otworzysz.
Haha , skasowałem sobie cały post.
Za to będzie krócej.
xyz96 - wg niego oczywiście piszcie i zgłaszajcie wszystko do ALL.
Blokada konta - nie zawsze równa się z oszustwami sprzedającego. Kwarantanna, izolacja, wypadek, pobyt w szpitalu - te wszystkie przypadki najczęściej kończą się blokadą konta. Jak sprzedawca ma jeszcze siły i możliwość odpisywania na dyskusje - choćby na szpitalnym łóżku, dwoma palcami i z jednym okiem - to może się zakończyć tylko kilkoma negatywami i obniżeniem jakości sprzedaży.
@maxr01 Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego nicka w twojej wypowiedzi 🙂 Ależ cię musi boleć moja obecność tutaj, podobnie jak wielu innych sprzedawców boli 🙂
Boleć - nie ... dlaczego?
Ale nie mogę w żaden sposób zgodzić się z Twoja wypowiedzią,
Dlaczego wrzucasz tutaj wszystkich sprzedających do "jednego worka?
"Nie bądź za cierpliwy, bo jeśli konto jest zablokowane, to pewnie dobrowolnie wpłaty Ci nie odda. " Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Ja np. też miałem zablokowane przez chwilę konto, a realizowałem w tym czasie i wysyłki i odstąpienia od umowy. Jakoś trzeba było sobie radzić.