Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedawca prosi o anulowanie zamowienia poniewaz produkt nie jest dostepny. Czy powinnam anulowac zamowienie czy jest to w gestii sprzedajacego? Czy koszty wysylki w tym przypadku zostana rowniez zwrocone? Czy kupujacy nie traci na réputacji anulujac zamowienie?
Dziekuje za pomoc
Julia
@julieth Nie musisz anulować zakupu jak nie chcesz, nie jest to potrzebne do tego żeby sprzedający zwrócił Ci środki, nie ma towaru zwraca kasę i już, ale jak anulujesz zakup tracisz pewne prawa takie jak np: prawo do komentarza.
@julieth możesz anulować ale nie musisz. Sprzedawca powinien zwrócić wszystkie pieniądze jakie zapłaciłaś. Anulowanie nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami dla Ciebie
@julieth Możesz spokojnie anulować zamówienie bez żadnych konsekwencji > sprzedawca zwróci Ci całą kasę czasami zdarzają błędy w ilościach > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.