Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak mogę anulować opłacone zamówienie? Skontaktowałam się ze sprzedawcą. Sprzedawca zgodził się na anulowanie ale żadna ze stron nie może tego zrobić. (towar nie został jeszcze wysłany)
Brak guzika: anuluj zamówienie
Ja mogę jedynie zwrócić towar ale wówczas allegro nie oddaje mi kosztów przesyłki (chodzi tu o kwotę 300zł).
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam.
@Client:80253366 Cześć. 🙂 Jeśli sprzedający rozpoczął już przetwarzanie zamówienia i zmienił jego status, to nie będzie opcji anulowania zamówienia.
Wyklikaj zwrot, jeśli zamówienie nie zostało wysłane, to sprzedający zwróci Ci również koszty wysyłki.
@Client:80253366 Nie ma anuluj to klikasz zwrot i jeżeli sprzedajacy paczki nie wysłał to powinie zwrócić Ci środki a jak wyśle to nie odbieraj.
@LEW433 a jak wyśle to nie odbieraj. ???
A jak wyśle to zwróć zgodnie z informacją o zwrocie, paczki odebrane zwracasz za darmo jak to smart a nieodebrane wracają odpłatnie za co sprzedawca zgodnie z prawem odliczy od zwracanej kwoty bo koszt odesłania jest po Twojej stronie 🙂
@Client:80253366 Nie prawo nie mówi w jakiej chwili musisz odstąpić od umowy zakupu, mówi tylko o terminie 14dni, jeżeli odstąpiłeś od umowy zakupu przed wysłąniem i sprzedajacy wyśle to jego problem i niczego nie może Ci potrącać.