Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,wczoraj zamówiłam towar o wartości 36.98 razem z przesyłką, a po kilku godzinach anulowałam ponieważ znalazłam tańszy. Mimo informacji o anulowaniu zamówienia towar został wysłany. Na wiadomość sprzedający nie odpowiada, a na tel, info: "nr abonenta został zmieniony" Co mam zrobić?
@niki2_2006 możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcie i jeśli był to zakup SMART, bezpłatnie odesłać towar. Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć zwrot.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
@cloudcloud sprawdziłaś ten zakup u was w systemach? Konsument kupował?
@exoryna owszem 🙂 zakup był od firmy z konta zwykłego.
@cloudcloud - ok, rzetelnie : )
Jak anulowałaś, to nie odbieraj.
15 min wcześniej założyłeś taki sam temat i dostałeś kilkanaście odpowiedzi...