Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Sytuacja wygląda tak - Kupiłem przedmiot, jednakże po kilku godzinach zrezygnowałem z jego kupna ponieważ pojawiła się inna, bardziej atrakcyjna oferta. Rozmawiałem ze sprzedawcą, ten zapewniał mnie że w ciągu kilku minut zwróci pieniądze na konto. Czekam już całe dwa dni a pieniędzy w dalszym ciągu nie ma. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia dotyczące zwrotów po anulowanym zakupie? W jakim czasie powinienem dostać maila od Allegro o tym, że sprzedawca zwrócił pieniądze?
@Szymimi Po anulowaniu sprzedawca powinien, zgodnie z przepisami, zwrócić wpłatę niezwłocznie. Jeśli nie masz maila od Allegro o zwrocie wpłaty, sprzedawca nie zwrócił. Gdy otrzymasz takiego maila od Allegro, zwrot trwa 3 dni robocze. Aby ponaglić sprzedawcę, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Po otwarciu sporu szybko zwróci.
Dziękuję za pomoc! Właśnie przed momentem dostałem maila od Allegro informującego o zwrocie. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
@Szymimi Dostałeś powiadomienie od ALLEGRO o zwrocie? Pamiętaj że pieniądze mogą się pojawić na Twoim koncie/karcie po kilku dniach roboczych. Ale wpierw musisz mieć info od allegro o zwrocie wpłaty przez Sprzedajacego
Właśnie nie otrzymałem jeszcze żadnego maila, powiadomienia pomimo tego że sprzedawca zapewniał mnie wczoraj, że wciągu dosłowne dwóch minut zrobi przelew zwrotny. Czy jest możliwe, że Allegro może mieć jakieś opóźnienia?
Przed chwilką dostałem maila, zwrot dotrze do mnie w przeciągu kilku dni. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt 🙂