Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od niedawna aplikacja pokazuje błąd a potem się wyłącza gdy chce zapłacić za kilka produktów w koszyku. Muszę klikać wszystko pojedynczo. Strasznie to męczące. Aplikacja była przeinstalowania, pamięć czyszczona i nadal to samo. Pomóżcie, pozdrawiam
@Pablito666 wybacz, że dopiero teraz wracam do Ciebie! Czy mogę poprosić Cię o informację jaki to system (android czy ios) i jaka wersja aplikacji?
Witaj, wersja aplikacji 6.70.2 czyli najnowsza, system Android, telefon Xiaomi Mi Note 10. Nie pomaga kolekne przeinstalowanie aplikacji ani wyczyszczenie danych.
@Pablito666 próbowaliśmy powtórzyć ten błąd, ale u nas wszystko działało, dlatego aby rozwiązać Twój problem potrzebujemy więcej szczegółów.
- ścieżka użytkownika jest taka: koszyk, potem formularz dostawy, wybierasz metody dostawy i metodę płatności, przechodzisz na podsumowanie i wybierasz "kupuję i płacę" - czy możesz napisać dokładnie w którym momencie na tej ścieżce pokazuje się błąd?
- czy za każdym razem próbując zapłacić za kilka przedmiotów w koszyku taki błąd się pojawia? Jeśli zdarzyło się to np. raz to podaj proszę kiedy to było,
- 11.03 dokonałeś aktualizacji, czy to po niej zaczęły się pojawiać te problemy?
Witaj, wygląda to tak. Dodaje produkty (nawet jeden) do koszyka, wybieram koszyk potem naciskam do kasy. Aplikacja wraca w to samo miejsce, klikam do kasy i wtedy komunikat że apkikacja nie działa, wyślij raport. Przy drugiej próbie wejścia do koszyka gdy wciskam do kasy aplikacja się wyłącza
I tak w kółko :(. Nie potrafię powiedzieć od kiedy dokładnie tak jest, myślę że 3-4 tygodnie. Gdu korzystam z aplikacji na tablecie wszystko jest w porządku.
Witaj @Pablito666! Zespół zajmujący się aplikacją próbuje rozwiązać Twój problem, potrzebujemy jeszcze informacji z jakiej wersji androida korzystasz?
Android 10