anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja działa niepoprawnie

sitevnic
#1 Nowicjusz#

Dwa dni temu kupiłem dwa przedmioty u jednego sprzedawcy - wtyki RJ45 oraz osłony wtyku. Jako że osłony były różnokolorowe wprowadziłem informację, aby sprzedający wysłał szare. Po otrzymaniu zakupu zauważyłem, że osłony są różnokolorowe. Sprawdziłem w aplikacji szczegóły zakupu i zauważyłem, że moja informacja nie została dołączona. Również kilkukrotnie zauważyłem m że pomimo wybrania innego adresu odbiorcy aplikacja użyła ostatnio użyty adres. Ktoś ma podobne problemy?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Taa wszyscy wiecznie problemy z funkcjonalnością allegro mają. 90% nie porozumień na linii klient- sprzedawca jest przez ich jakże czytelne informacje... I problemów nie widzą, przy negatywach umywają ręce, bo klient ma prawo do subiektywnej opinii. Nie dawno np robili sobie taki test, że bez powiadomienia sprzedawców na ich kontach wyłączali te okienka z informacjami i nie przychodziło, może znowu testują.... O adresach od dawna co tydzień są tu posty ale jakoś postępów nie widać. 

oznacz moderatorów