anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja mimo zaznaczenia zakupu z fakturą realizuje zamówienie jak bez faktury

Przem085
#7 Wielbiciel#

Mam problem od jakiegoś miesiąca. Przy zakupie przedmiotów przez aplikację, po zanzaczeniu opcji Zakup z Fakturą, transakcja jest realizowana bez faktury. Sprzedający otrzymuje zamówienie bez faktury i tak też zakup jest widziany w szczegółach transakcji. Tym samym na otrzymane przedmioty wystawiany jest paragon i aby uzyskać fakturę należy zwrócić przedmiot i zamówić go jeszcze raz a nie zawsze jest na to czas i możliwość.

W czym może być problem i jak go rozwiązać?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@Przem085 

W czym może być problem 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

i jak go rozwiązać?

robić zakupy na komputerze ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może pobrałeś jakąś aktualizację i coś jest nie zaznaczone? a jak wejdziesz później w :Moje zakupy: to nie masz znaczonej FV!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 a jak wejdziesz później w :Moje zakupy: to nie masz znaczonej FV!

Sprzedający otrzymuje zamówienie bez faktury i tak też zakup jest widziany w szczegółach transakcji.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Przem085
#7 Wielbiciel#

Przy wyborze opcji w koszyku mam zaznaczoną opcję "Chcę otrzymać F-re VAT" i wyświetlają się dane do faktury. Po zakończeniu transakcji w szczegółach zakupu nie ma faktury. Jest opis "zakup bez faktury" i takie dane trafiają do sprzedającego

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Wczoraj robiłem zakup z aplikacji i zauważyłem podobny problem. 

W zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ:

Odznaczyłem fakturę na firmę (zakup prywatny) i po kliknięciu PODSUMOWANIE pokazywało mi, że cały czas mam wybraną fakturę z NIP. 

Zauważyłem też coś takiego - w tej samej zakładce odznaczając zakup na fakturę wystarczy, że ‚zescroluję’ ekran niżej tak aby opcja faktury zniknęła z widoku a po ,zescrolowaniu’ do góry faktura znowu jest zaznaczona. 

Aplikacja IOS, zaktualizowana do najnowszej. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przem085 @komis-bell otrzymaliśmy zgłoszenia dotyczące tego problemu i  z odpowiedzi z działu technicznego wynika, że w najnowszej wersji aplikacji problem nie powinien już występować. 
@Przem085 upewnij się proszę, że korzystasz z najnowszej wersji, @komis-bell czy możesz napisać konkretnie, z której wersji aplikacji korzystasz? Czy jest to 7.4.0?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Tak, jest to aplikacja w wersji 7.4.0

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell dziękuję za odpowiedź czy możesz podać jeszcze przykładowy numer zamówienia, w którym taki problem wystąpił? Zgłoszę to do Działu technicznego.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Przem085
#7 Wielbiciel#

6bef9140-a188-11ed-a02e-891971a018c4

31a37fd0-9cd1-11ed-bdc0-dbeb2a972d2a

5a69a181-9450-11ed-a21a-e7f12ad34027

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Ostatecznie zakup zrealizowałem przez przeglądarkę, nie chciałem brać faktury 🙂

oznacz moderatorów

Przem085
#7 Wielbiciel#

Korzystam z aplikacje w wersji 8.4.0

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przem085 @komis-bell dziękuję, zgłaszam ten problem do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam informacje na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów