Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem od jakiegoś miesiąca. Przy zakupie przedmiotów przez aplikację, po zanzaczeniu opcji Zakup z Fakturą, transakcja jest realizowana bez faktury. Sprzedający otrzymuje zamówienie bez faktury i tak też zakup jest widziany w szczegółach transakcji. Tym samym na otrzymane przedmioty wystawiany jest paragon i aby uzyskać fakturę należy zwrócić przedmiot i zamówić go jeszcze raz a nie zawsze jest na to czas i możliwość.
W czym może być problem i jak go rozwiązać?
Może pobrałeś jakąś aktualizację i coś jest nie zaznaczone? a jak wejdziesz później w :Moje zakupy: to nie masz znaczonej FV!
@LEW433 a jak wejdziesz później w :Moje zakupy: to nie masz znaczonej FV!
Sprzedający otrzymuje zamówienie bez faktury i tak też zakup jest widziany w szczegółach transakcji.
Przy wyborze opcji w koszyku mam zaznaczoną opcję "Chcę otrzymać F-re VAT" i wyświetlają się dane do faktury. Po zakończeniu transakcji w szczegółach zakupu nie ma faktury. Jest opis "zakup bez faktury" i takie dane trafiają do sprzedającego
Wczoraj robiłem zakup z aplikacji i zauważyłem podobny problem.
W zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ:
Odznaczyłem fakturę na firmę (zakup prywatny) i po kliknięciu PODSUMOWANIE pokazywało mi, że cały czas mam wybraną fakturę z NIP.
Zauważyłem też coś takiego - w tej samej zakładce odznaczając zakup na fakturę wystarczy, że ‚zescroluję’ ekran niżej tak aby opcja faktury zniknęła z widoku a po ,zescrolowaniu’ do góry faktura znowu jest zaznaczona.
Aplikacja IOS, zaktualizowana do najnowszej.
@Przem085 @komis-bell otrzymaliśmy zgłoszenia dotyczące tego problemu i z odpowiedzi z działu technicznego wynika, że w najnowszej wersji aplikacji problem nie powinien już występować.
@Przem085 upewnij się proszę, że korzystasz z najnowszej wersji, @komis-bell czy możesz napisać konkretnie, z której wersji aplikacji korzystasz? Czy jest to 7.4.0?
@la_nika Tak, jest to aplikacja w wersji 7.4.0
@komis-bell dziękuję za odpowiedź czy możesz podać jeszcze przykładowy numer zamówienia, w którym taki problem wystąpił? Zgłoszę to do Działu technicznego.
6bef9140-a188-11ed-a02e-891971a018c4
31a37fd0-9cd1-11ed-bdc0-dbeb2a972d2a
5a69a181-9450-11ed-a21a-e7f12ad34027
@la_nika Ostatecznie zakup zrealizowałem przez przeglądarkę, nie chciałem brać faktury 🙂
Korzystam z aplikacje w wersji 8.4.0
@Przem085 @komis-bell dziękuję, zgłaszam ten problem do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam informacje na ten temat.