anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja nie działa

ailenrok2
#1 Nowicjusz#

od wczoraj nie działa mi aplikacja allegro. Mogę wejść w aplikację, wyszukiwać produkty i dodać do koszyka jednak po przejściu do finalizacji płatności nie mogę nic zrobić, przyciski nie działają, nie można przesunąć ekranu ani w górę ani wdół, ani nawet cofnąć kroku. Jedynie mogę wtedy wyjść całkowicie z aplikacji. Próbowałam wylogowania i ponownego zalogowania do aplikacji, odinstalowania i ponownego instalowania aplikacji. Próbowałam również skorzystać z allegro przechodząc do aplikacji przez LetysShop. Nic nie działa. Za każdym razem po przejściu do płatności ekran się blokuje i nie działają żadne przyciski i komendy. Tel. z którego korzystam to iPhone 14. Wszystkie aktualizacje są zrobione 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@ailenrok2 czy jesteś w stanie przesłać nam nagranie ekranu? Byłoby to pomocne. Widzę, że wczoraj mieliśmy przejściowe problemy techniczne, które były związane z formularzem płatności. Czy problem u Ciebie nadal występuje? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ailenrok2
#1 Nowicjusz#

IMG_2417.png

 tak wygląda ekran po przejściu do płatności. Nie można ani wybrać opcji dostawy, ani przesunąć ekranu ani wybrać czy przejść do płatności  (przyciski nie działają i aplikacja nie reaguje). Screen jest sprzed chwili i niestety nic od wczoraj się nie poprawiło 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@ailenrok2 dziękuję, już to weryfikujemy. Wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów