anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja się wyłącza przy płatności

wera333
#1 Nowicjusz#

Czy jest jakiś problem z aplikacją? Nie jestem w stanie zapłacić za zakupy. W momencie kiedy przychodzi kod z banku do potwierdzenia transakcji i chcący sprawdzić kod aplikacja powraca do strony startowej. Płatność trzeba anulować bo jest niedokończona. Przy kolejnej próbie to samo i tak w kółko od kilku godzin. Żaby zapłacić trzeba kombinować na dwa telefony. Na jednym jest otwarta aplikacja, na drugi przychodzi kod z banku. Czy tak dzieje się wszędzie? Czy u mnie jest tylko ten problem (na męża telefonie dzieje się to samo). Może coś się przestawiło.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wera333 Z jakiej wersji aplikacji i urządzenia korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

dotka112
#7 Wielbiciel#

Ja mam dokładnie tak samo jak tylko aplikacja wejdzie w tryb minimalizacji podczas przechodzenia na stronę banku to wyłącza aplikacje. Tak samo jak coś przeglądam w aplikacji i wyjdę klawiszem home na pulpit to odrazu wyłącza aplikacje. Coś jest nie tak bo wcześniej tak nie było. Wszystko zaktualizowane na bieżąco.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dotka112 @wera333 Pracujemy już nad rozwiązaniem tej kwestii, ale w między czasie, aby uniknąć takiej sytuacji podczas zakupów, przy wracaniu do poprzedniej strony możecie korzystać z przycisku historii aplikacji. To dokładnie ten, który zaznaczyłam tutaj: Aplikacja.png

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

dotka112
#7 Wielbiciel#

Tyle to już zdążyłem sam wywnioskować. Puki co podaczas dokonywania zakupu najlepiej jak ktoś płaci blokiem to po prostu w pierwszej kolejności przygotować blik a później z koszyka zrobić zakupy skopiowanym kodem i tyle. Ale to nie zmienia faktu poważnego błędu aplikacji.

oznacz moderatorów

Client:71325669
#7 Wielbiciel#

Po zalogowaniu do banku i otrzymaniu sms-a uwierzytelniającego nie mogę go nigdzie wpisać z tego względu że aplikacja wraca mi do strony głównej Allegro i nie mogę już nic zrobić.

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:71325669 Moderator pisał o tym że przy próbie płatności przez apkę są błędy i pracują nad tym.

oznacz moderatorów

Client:71325669
#7 Wielbiciel#

A czy wiesz może kiedy to się zaczęło ponieważ jeszcze miesiąc temu nie miałem żadnych problemów przelewowych 

Zgłosiłam to na Allegro i mają się tym zająć technicy ale na razie nie mam żadnej odpowiedzi.

Napisz proszę jeżeli możesz kiedy te problemy się zaczęły.

Pozdrawiam i dziękuję.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:71325669 Nie, lew nic nie wie. Kontaktuj się z Allegro i z nimi to wyjaśniaj 🙂

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:71325669 Oczywiście problem rozwiąże i wyjaśni Allegro np moderator jak tu jest:

oznacz moderatorów

Client:71325669
#7 Wielbiciel#

Przed paroma minutami rozmawiałem telefonicznie z działem technicznym i okazuje się że ten problem występuje od 3 dni 

Nie jest to wina sprzętu tylko aplikacji 

Na razie nad tym pracuję musisz cierpliwie czekać 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71325669 Tak. nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu. 

@LEW433 Jeśli chcesz mnie przywołać albo oznaczyć w danym wątku, zwróc proszę uwagę, aby korzystać z @+nick. Kiedy oznaczasz mnie swoim sposobem, niestety nie otrzymuję żadnego powiadomienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

MichsonKichson
#7 Wielbiciel#

No już jest marzec i rok następny.

Kiedy macie zamiar się z tym uporać?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MichsonKichson, możesz sprawdzić, czy problem nadal występuje po zaktualizowaniu aplikacji?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

MichsonKichson
#7 Wielbiciel#

Działa! Dzięki wielkie, bo to był dość irytujący problem.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MichsonKichson, jasne, rozumiem. Cieszę się, że wszystko już działa poprawnie. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów