Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś problem z aplikacją? Nie jestem w stanie zapłacić za zakupy. W momencie kiedy przychodzi kod z banku do potwierdzenia transakcji i chcący sprawdzić kod aplikacja powraca do strony startowej. Płatność trzeba anulować bo jest niedokończona. Przy kolejnej próbie to samo i tak w kółko od kilku godzin. Żaby zapłacić trzeba kombinować na dwa telefony. Na jednym jest otwarta aplikacja, na drugi przychodzi kod z banku. Czy tak dzieje się wszędzie? Czy u mnie jest tylko ten problem (na męża telefonie dzieje się to samo). Może coś się przestawiło.
Ja mam dokładnie tak samo jak tylko aplikacja wejdzie w tryb minimalizacji podczas przechodzenia na stronę banku to wyłącza aplikacje. Tak samo jak coś przeglądam w aplikacji i wyjdę klawiszem home na pulpit to odrazu wyłącza aplikacje. Coś jest nie tak bo wcześniej tak nie było. Wszystko zaktualizowane na bieżąco.
@dotka112 @wera333 Pracujemy już nad rozwiązaniem tej kwestii, ale w między czasie, aby uniknąć takiej sytuacji podczas zakupów, przy wracaniu do poprzedniej strony możecie korzystać z przycisku historii aplikacji. To dokładnie ten, który zaznaczyłam tutaj:
Tyle to już zdążyłem sam wywnioskować. Puki co podaczas dokonywania zakupu najlepiej jak ktoś płaci blokiem to po prostu w pierwszej kolejności przygotować blik a później z koszyka zrobić zakupy skopiowanym kodem i tyle. Ale to nie zmienia faktu poważnego błędu aplikacji.
Po zalogowaniu do banku i otrzymaniu sms-a uwierzytelniającego nie mogę go nigdzie wpisać z tego względu że aplikacja wraca mi do strony głównej Allegro i nie mogę już nic zrobić.
Proszę o pomoc.
@Client:71325669 Moderator pisał o tym że przy próbie płatności przez apkę są błędy i pracują nad tym.
A czy wiesz może kiedy to się zaczęło ponieważ jeszcze miesiąc temu nie miałem żadnych problemów przelewowych
Zgłosiłam to na Allegro i mają się tym zająć technicy ale na razie nie mam żadnej odpowiedzi.
Napisz proszę jeżeli możesz kiedy te problemy się zaczęły.
Pozdrawiam i dziękuję.
@Client:71325669 Nie, lew nic nie wie. Kontaktuj się z Allegro i z nimi to wyjaśniaj 🙂
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
@Client:71325669 Dzisiaj był np taki temat o płatnościach:https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/aplikacja-si%C4%99-wy%C5%82%C4%85cza-przy...
@Client:71325669 Oczywiście problem rozwiąże i wyjaśni Allegro np moderator jak tu jest: _HolaOla_
Przed paroma minutami rozmawiałem telefonicznie z działem technicznym i okazuje się że ten problem występuje od 3 dni
Nie jest to wina sprzętu tylko aplikacji
Na razie nad tym pracuję musisz cierpliwie czekać
@Client:71325669 Tak. nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu.
@LEW433 Jeśli chcesz mnie przywołać albo oznaczyć w danym wątku, zwróc proszę uwagę, aby korzystać z @+nick. Kiedy oznaczasz mnie swoim sposobem, niestety nie otrzymuję żadnego powiadomienia.
No już jest marzec i rok następny.
Kiedy macie zamiar się z tym uporać?
@MichsonKichson, możesz sprawdzić, czy problem nadal występuje po zaktualizowaniu aplikacji?
Działa! Dzięki wielkie, bo to był dość irytujący problem.
@MichsonKichson, jasne, rozumiem. Cieszę się, że wszystko już działa poprawnie. 🙂